|
||||
|
||||
viel mee....als je met zijn tweeen rijd ...was 100 euro kwijt voor het hele weekeinde incl biertjes en eten..
|
||||
|
||||
ik ook
En heb me prima vermaakt |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
ik was avondje zuipen met bennie alleen al 50€ kwijt lol |
|
||||
|
||||
jupiler is niet zo duur.....
|
||||
|
||||
ja mensen het was weer een super geschikt weekend...
effe wezen buurten bij diverse leden waaronder ook de vw speed leden uiteraard... VwLeusden (dennis) nog bedankt voor de olie... en je staat leuk op de video jonge echt wel Wahhahahha jij was er best an zaterdag avond hehehhehe... heb met chris al afgesproken dat als de dvd klaar is er een kopie naar jullie toekomt dan kan je je zelf effe bewonderen :p ik zag dat jullie me nog effe op de foto hebben gezet... op naar de volgende meeting en op de achtergrond me oude Golf de JH-11-VG ex van meerdere forum leden...
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 30-06-2005 at 06:41. |
|
||||
|
||||
ook nog effe 2 tellen met sponzer staan praten maar die moest weer snel door rijden omdat er weer iemand langs moest...
volgende keer beter...
|
||||
|
||||
Quote:
zo is dat dan ff de zaterdag bij elkaar op de borrel |
|
||||
|
||||
juistem...
ben je op VW Mania? dan komt het wel goed denk ik ben er vanaf vrijdag avond...
|
||||
|
||||
dan ben ik er ook jopie... zuipt u mee ?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas, dan lig ik laveloos op een stuk bouwland, doordrenkt met bier... Zou heel graag heen zijn gegaan, en misschien laat ik het stoppelfeest ook wel voor wat het is.... We zien wel U hoort nog van mij |
|
||||
|
||||
ok dan dennis zuipen we samen wel effe een biertie...
gisteren hebben we de film van automaxx gekeken... jij staat er wel een beetje dik op wahahhahahahah...
|
||||
|
||||
sponzer gewoon naar mania komen man veel dikker als alleen bier drinken...
op mania heb je bier en auto's dus dubbel fun oja en dames optredens whahahha...
|
||||
|
||||
ja de film was goed man...
en idd dennis je was er best an.... en dat met dat plastic bekertjuh moet pijn gedaan hebben....
|
||||
|
||||
Quote:
Als die h**ren van dat Lust magazine er maar niet zijn Dat waren geen leuke shows op automaxx... Doe mij die van Dotz maar |
|
||||
|
||||
@ sponzer ik neem aan dat je de heren van lust bedoelt.....
vrouwen kon je het niet noemen... trouwens wij hebben in de tent ook nog staan lullen mja we waren allebij dronken (ik die gozer met die rare wielen....)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
sjit man had ie ook ergens anders foto,s van kunnen maken als aleen die wijven.
get a life ofzo. |
|
|||
|
|||
lig niet te zeiken ik heb ze niet gemaakt
en en is ook nog leven zonder autos.. dus ga je moeder afzeiken |
|
||||
|
||||
limburgse streetdevils..... stoere naam.. maken ze foto`s van... :pwhahaha