|
|||
|
|||
vw polo g40 (py) motorblok verkocht
aangeboden:
vw polo 1.3 8v g40 motorblok met bak.(126000 km) compleet met alle buizen, slangen, ic, computer originele chip, aandrijfassen, remdrukverdeler, reservoire, kabelboom + kast, motorsteunen. verder is het kleppendeksel en gasklephuis gepolijst (niet helemaal af) -in en uitlaat spruitstukken zijn los i.v.m vervanging van pakkingen. -gasklephuis is los (moet pakking vervangen worden) -gasklep is aangepast voor meer luchtdoorstrooming -een of andere stang (ziet er ong. zo uit -> \______/ ) G-lader is in goede staat is gereviseert rond de 121000 km mist alleen fexibele slang van g-lader -> IC. Ik wilde dit blok eigenlijk in mn polo 6n bouwen, maar dat word te duur aangezien ik deze niet zelf in kan bouwen en bij de garage kost t 2000 euro) dus met pijn in mn hart mag ze weg voor : PRIJS :verkocht GEEN LOSSE ONDERDELEN, GAAT IN 1 X weg. m.vr.gr. raymond advertentie mag verwijderd worden, thanx Last edited by purplepolo : 14-08-2005 at 14:34. Reason: verkocht |
|
|||
|
|||
prijs verlaagd naar 750,-
|
|
|||
|
|||
een kameraad van me heeft intresse,is het mogelijk om je telnr te geven dan kan ik hem laten bellen want hij heeft zelf geen internet
alvast bedankt |
|
|||
|
|||
nog steeds te koop??
|