|
||||
|
||||
waarom heb je hem dan wel weggedaan als ik vragen mag?
Zo'n leuke auto |
|
|||
|
|||
Quote:
ik kon toen heel goedkoop een golfje cabrio kopen, en het zonnetje scheen toen goed dus was de beslissing snel genomen... dacht ik toch die golf met alles erop en eraan verkocht voor slechts 1750 eurootjes en toen dat cabriootje gekocht, die heb ik al weg gedaan uit verveling na enkele maanden.. dan maar een t3 gekocht ... en nu terug een golf en jetta 1 .. de liefde is te groot :biggrin: |
|
||||
|
||||
Maar jongens, is het niet gewoon alleen een embleempje erop geplakt?want ik heb ook nog rabbit embleempjes liggen, zelfs 1 met twee wippende rabbit's! :P Maar als ik die er bij mij op plak heb ik ook geen rabbit en staat het er wel :P
|
|
||||
|
||||
van mij is het een echte rabbit, hebben hem zo gekocht 23 jaar geleden
is zo'n iets luxe versie, andere zetels dan golf 1, brede banden dachtik (zitten nu weer flut bandjes op), dubbele koplampen, etc etc |
|
|||
|
|||
Inderdaad die van mij is ook origineel rabbit, trouwens er staat dan ook links volkswagen en rechts rabbit op de achterklep en niet golf met daaronder of naast rabbit zoals op de meeste "bijgeplakte" :biggrin: rabbits.
Greetz, |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt! Laatste serie van de Mk1,2,3,4 en 5 worden in Belgie verkocht als Rabbit. Heb ook een Mk1 Rabbit,is van maart '83 en heb hem gekocht van iemand die hem op zijn beurt kocht van de 1ste eigenaars nl een bejaard echtpaar!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition Last edited by The_Rabbit : 31-03-2009 at 00:33. |