![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit mr je heb t toch niet in de oude bekleding geprikt he want ik zie dat je zo'n grote bank heb en die bekleding is veel waard
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doen het altijd goed whitewalls, ben blij dat de mijne in de band zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope, gewoon aan de achterkant vastgezet met veiligheidsspelden die rond de veren v/d bank zitten
|
||||
|
||||
![]() Pim, dat staat echt heeel vet!! Lijkt wel 16"
![]() Nu blijven ze tenminste een tijdje wit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice look! Ziet er errug goed uit zowel je bankje als je walls!
|
|
||||
|
||||
![]() het valt mij eerlijk gezegd ook 200% mee. die rvs ring zie je amper zitten.
vanaf vanmiddag het geheel dan maar gelijk aan een duurtest onderwerpen. effe heen en weer naar wolfburg (via bbt en hessisch)
|
||||
|
||||
![]() Suc6 met de reis en veel plezier!! Dat zal wel lukken, we verwachten natuurlijk een verslagje
![]() btw, zitten de achterste ringen er nu ook al op?? :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kan 30GB aan foto's en video maken, daar zullen er dan toch wel een paar leuke tussen zitten ? Quote:
wat denk je ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Pim, ziet er echt erg goed uit, zeg.
![]() Voor degenen die de 165 euro van Paruzzi te veel vinden en zin hebben in een stukkie sturen, ik kwam dit net tegen op keversite.nl. Scheelt wel: White walls ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zie er erg vet uit!!
![]() En een luipaardvelletje is ook nooit verkeerd! Ik heb het ook op mijn bike. ![]() Damn. Hoe krijg ik die foto groter? Ik heb hem nu via photobucket gedaan, maar die verkleind alles. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha, goed bezig!! Btw, bel die boswachters op de Veluwe nou ff, dan hoeven ze niet langer te zoeken naar die poema ![]() Vel is nog warm zeker? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo??
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() bekleding is helemaal Fout, super. zat ik ook aan te denken met me ovaal.
![]() white walls ook netjes zonder die rare RVS kleur erin.
|
||||
|
||||
![]() coole trappers....
|
|
|||
|
|||
![]() Ok Beetlefreak, hoe doe je dat? Enne bedankt.
@Rico: daar heb ik nu even geen geld voor. het geld wat ik heb gaat naar de bus ![]() @Frieser: Thanx. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
rechtermuisknop -> eigenschappen. Staat th_ voor de naam van de foto. Dat betekent thumbnail, doet photobucket idd. Als je dat weghaalt komt de originele foto tevoorschijn! Easy as that ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een kale Flying Sue... komt binnenkort andere vork op, en nog wat spul... supercool die fietsjes!
|
|
|||
|
|||
![]() Die van mij is ook een Electra, en het was een Tribal. Alleen een beeje gecustomised...
|
|
|||
|
|||
![]() ziet er vet uit