|
|||
|
|||
Dta g60
Hallo,
Ik heb de G60 in de golf 1 redelijk in orde, maar zit met een brandstof relais probleem, wellicht dat de kenners mij hier kunnen helpen; Ik wil graag het brandstof circuit behouden zoals het was: contact stand 1, prime, stand 2 starten en blijven lopen. Zover ik nu ben is, dat DTA via d13 wel prime doet maar er nu heen signaal is dat de motor loopt ivm ontbreken Hall signaal (ivm krukas sensor/inductief). Als ik op E14 geschakeld 12v zet loopt de motor uiteraard, maar blijven de pompen draaien met motor uit. Dat is niet de bedoeling. Uit dta (s40) zie ik zo 123 even geen mogelijkheid om een 12v signaal te creëren na starten. Wie heeft voor mij de gouden tip? Bvd Manuel |
|
||||
|
||||
Zit er geen aux uitgang op de dta?
Die je bijv toerental afhankelijk kan maken (boven 500 rpm is aan). Bij mn kms zit de uitgang voor de brandstof naar het relais en dat werkt zoals origineel. Ik weet niet waarom en -oudere- golf 1 een moeilijkere aansturing heeft?
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
Hoi
De dta stuurt via D13 het relais aan, stand 1 prime. Waarom weet ik niet maar ik ging er vanuit dat het br. relais op stand 2 niet langer aangestuurd werd. Ten onrechte: dat gebeurt dus wel. Motor blijft dus gewoon lopen. Project stond alweer paar maanden stil dus moest er weer even in komen denk ik |
|
||||
|
||||
Ja herkenbaar. Mooi dat het gewoon werkt.
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
|||
|
|||
Ik ging er vanuit ivm ontbreken hall signaal dat pompen niet meer aangestuurd werden.. ach hij heeft weer even gelopen
Nu de wideband aansluiten op dta Kabelboom opruimen en dan kan de auto deze winter weer eens op de wielen. Bedankt voor de suggestie! |