|
|||
|
|||
Zo te zien heb je ook nog de originele voorruit erin. Ik zie de verticale strepen door je voorruit lopen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zulke luchthappers had mijn eerste Golfje van 1979 eind jaren '80 ook, waren destijds in de mode. Quote:
Mijn huidige Golf 1 van 1982 had tot 7 jaar geleden de originele voorruit, maar die had niet zulke verticale strepen.
|
||||
|
||||
Mooi dat je m nog hebt, leuk
|
||||
|
||||
Quote:
Gave cabrio, En dat je die kit erop houdt, doen, was toen ook in het straatbeeld te zien. Smaken verschillen. Ik vind hem heel mooi zo. Ik had in '91 t/m '93 een USA Rabbit Cabriolet 1.6 GLi met airco en was een '81er. Dus zelfde kap welke hoger achterop ligt door de knikpunten welke later zijn aangepast. Alu USA bumpers, Skai zwarte bekleding, witte hemel! Alu vw wieldoppen (ben die doppen erna nooit meer ergens tegen gekomen) Zagen eruit als de Aigner velgen. Golf mk1 GTI Spucknaf erin '81 was ook het jaar dat de tittentacho is vervangen door de vierkanten klokken, en toen vond iedereen die vierkanten mooier..... Zo zie je maar dat smaken in de tijd veranderen. De cabrio welke ik nu rijd heb ik al 22 jaar in bezit. 1.6 RE blok uit 1989 zelf uit Duitsland geïmporteerd toen ie 10 jaar was. Op de kap, de versnellingsbak en de velgen nog helemaal origineel.
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 29-08-2021 at 15:06. |
|
|||
|
|||
Bij deze nog maar eens een update, auto heb ik nog steeds en met mooi weer komt ie weer buiten.
11-05-2024 |
|
||||
|
||||
Je hebt 'm iig nog en gebruikt 'm, goed bezig