|
|||
|
|||
Vraag omtrend omkeuren
Hoi iedereen,
Ik heb een GTD uit 86, diesel blok is geklapt en heb een 16v pl erin gelegd. de auto moet nu omgekeurd worden. Ik heb bij het kopen van het blok een aankoopbewijs gekregen. Op dit aankoopbewijs staat alleen de motor code (PL), verder staat er geen VIN/ kenteken op. Nu heb ik ook een vrijwaringsbedrijf van een golf 2 PL, vanaf het kenteken valt te herleiden dat er inderdaad een PL in deze auto heeft gezeten, verder staat er niet gespecificeerd om welke PL (de cijfers missen) en staat er geen VIN op het vrijwarinsbewijs. Kom ik straks bij het omkeuren in de problemen omdat ik geen VIN én exacte motorcode heb? Hoor het graag van iemand met meer ervaring Gr, Mats Last edited by Mats : 01-03-2024 at 15:12. |
|
||||
|
||||
Vroeger niet echt een issue. Maar de laatste keer dat ik een auto omgekeurd heb in Nederland is 9 jaar geleden.
Het gaat ze voornamelijk om bewijs van herkomst.
|
||||
|
||||
Mee eens. De RDW wilt heel graag weten wat er met de donor auto is gebeurd, een kenteken of vin is dus belangrijk.