|
|||
|
|||
Gril Golf 1
Hallo,
Bij Deze Zal Ik Me Even Voorstellen. Ik Ben Thomas En Ben Bezig Met Een Golf 1 Project(je) ! Het Is Een Golf 1 Gti Uit 82 Met Een 1.8 16v Kr Blok Uit 89. Ik Ben Nu Bijna Klaar Met Het Laswerk, Maar Dat Was Dus Echt Veel Werk, Maar Goed We Gaan Gewoon Door! Het Is Wel De Bedoeling Om Er Echt Iets Aparts Van Te Maken, Dus Ik Hoop Dat Het Goed Komt. Bij Deze Wilde Ik Vragen Wie Er Iets Weet Van De Soorten Grillen Van De Golf 1 En Dan Bedoel Ik Dus Met Dunne Ribben, De Originele. Ik Was Eigenlijk Op Zoek Naar Een Gril, Waarbij De Ribben Door Lopen Onder Het Vw-logo, Maar Dan Met Enkele Koplampen. Weet Iemand Waar Ik Die Kan Vinden Of Heeft Iemand Toevallig Zo'n Gril Liggen, Dan Hoor Ik Dat Zeer Graag. Last edited by MK1 GTI : 21-06-2005 at 21:32. |
|
|||
|
|||
Welkom!
Begin niet elk woord met een hoofdletter, scheelt je een hoop werk Kan je helaas niet helpen met een grille, iemand anders vast wel..
|
|||
|
|||
das breezer taal toch?
welkom hier! tof zo`n 16V in een golf 1 heb je fotoo`s? |
|
||||
|
||||
elK woorD meT eeN hoofdletteR eindigeN iS noG lastigeR :p
|
||||
|
||||
Dat soort grill's vind je nog wel hoor. Welkom hier trouwens, en ik zou zeggen verras ons eens met wat foto's van je laswerk etc. !!!!!!!
Grtz.............. LRR
|
|||
|
|||
Quote:
HaHaHaHa oF oMsTeBeUrTeN..... DaS pAs IrRi :p |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wordt automatisch gevormd als je de hele tekst in hoofdletters doet (bijv. met CAPS..) Even on... Ik ben ook wel even benieuwd naar de foto's van die 16v...(fotogeil volkje hier :biggrin: )
|
||||
|
||||
Mijn medeweten zijn de enkel koplamp grillekes allemaal open achter het vw teken, tenminste de orginele vw grille dan heb ze nog nooit gezien. Wel met dubbele koplampen dan lopen de lamellen gewoon door achter het vw teken en kun je de nokjes wegzagen heb je een embloze grille. En volgens mij worden ze immitatie wel gemaakt zonder embleem.
|
|
||||
|
||||
Ik wilde net zeggen, laat maar is wat foto's zien (niet dat ik die niet al genoeg heb gezien of zo)
|
|
|||
|
|||
Even een reactie van deze kant, bij deze wil ik even zeggen dat die hoofdletters zelf hebben verzonnen dat ze er wilde staan, daar weet ik niks van, of anders gezegd ik weet niet hoe dat komt, maar goed.........
Het is eigenlijk de eerste keer dat ik hier wat neer zet en merk nu al dat er veel mensen zijn die voor de foto's gaan, maar goed dat is ook het mooiste !! Ik heb denk ik tot nu toe zo'n 200 foto's gemaakt, maar ik moet nog even bekijken hoe ik die hier neer zet, die komen nog wel een keer en het blok ligt nog netjes onder de lakens, dat komt vanzelf, eerst de carrosserie even afwerken!!! tot zover wat informatie, alvast bedankt voor de reactie's |
|
||||
|
||||
Hoofdletters hebben geen eigen mening
Hierdoor komt het idd: Quote:
|
|
||||
|
||||
heb inderdaad een gti grill met dubbele lampen die door loopt onder t logo, en een enkele die open is onder t logo....
verders: oei das zo te zien een knap karretje! mooi velgies trouwens, mooi simpel tip: als je nou meer foto's plaats maak ff een "projest" topic aan, staat alles netjes op een rijtje |
|
||||
|
||||
Quote:
yep ik heb ook die twee grillen liggen met de dubbele doorlopend en de enkele met een gat erin. maar zeker een mooi project hoor keep up the good work |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
euhm...
wat ga je met de spatbordrandjes doen? |
|
|||
|
|||
Kijk Maar Eens Naar De Andere Foto Erboven.
|
|
||||
|
||||
Zeer gaaf project hoor, en zekersssss dikke wielen...
|
||||
|
||||
gave velgen!!, ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien. kun je zelf niet zo'n grill maken?
|
||||
|
||||
Volgens mij wordt het een mooi project, ben benieuwd!
Hou ons op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Je bedoelt zeker zo'n gril die ik ook in mijn GTI 1 heb.Zat al in de gti toen ik hem kocht.
Hier zijn dus geen nokjes van weggezaagt ofzo. |