|
||||
|
||||
... dat zie je ook door heel Den Haag?
|
||||
|
||||
neuh, meer in rotterdam...
|
|
||||
|
||||
o ja, omdat de 74-er rocco flink geld gaat kosten is Stijn sinds afgelopen maandag de nieuwe eigenaar
|
|
||||
|
||||
dus Stijn mag door in dit topic.. lol
Marc start elke keer topics en de volgende eigenaar gaat halverwege verder
|
||||
|
||||
whahaha....
ach, zo ging het met de rocco ook, alain is dat topic gestart |
|
||||
|
||||
ff een oude koe uit de stalling trekken ..
Zo, de Audi50 is onderweg naar de stalling en dan komt de Caddy ervoor terug ..
|
||||
|
||||
Had je die niet net zo goed in de bak van die T3 kunnen kieperen.
|
||||
|
||||
Quote:
Die verkocht hem aan Jaap en Jaap weer terug aan mij. Sinds vandaag staat de caddy weer in Den Haag, te wachten op de TDI die ik er gisteren voor gekocht heb de rocco heeft ook nog geen geld gekost, maar staat ook netjes op zijn beurt te wachten: Last edited by Marcski : 24-01-2010 at 16:11. |
|
||||
|
||||
beide mooie projecten
|
|
||||
|
||||
Flinke VF-geschiedenis heeft deze Caddy al.
Wat voor TDI motor gaat erin?
|
||||
|
||||
en dat in 2 jaar tijd
90 1Z met 110 pk verstuivers.. Chippen ga ik waarschijnlijk zelf maar eens proberen |
|
||||
|
||||
oe, ik ben benieuwd!
|
||||
|
||||
ik ga hier verder: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=859437
|
|
||||
|
||||
Ik heb de auto uit het stof getrokken, dus dit topic ook maar!
Het is bijna 10 jaar geleden dat ik er wat aan gedaan heb, en de laatste updates waren in het Int. gedeelte te vinden (linkje) in een poging dat gedeelte wat actiever te maken maar ik ga nu weer lekker hier verder. Na een decennium met veel downs, gaat het de laatste tijd weer wat up, en heb ik ook weer wat motivatie gevonden om hier weer aan te werken.. Dat bleek niet even wat bedrading afmaken, maar een hoop rubbers en leidingen waren verdroogd, en een hoop was eigenlijk niet naar mijn zin dus moest beter. Ik ben flink gaan inventariseren en aan de bak! Foto'tjes van 10 jaar geleden: Last edited by Marcski : 03-11-2023 at 10:16. |
|
||||
|
||||
Stap 1 was de garage opruimen,en stap 2 het stuurhuis vervangen..
10 jaar geleden wilde ik graag stuurbekrachtiging, en ik had alles bij elkaar gezocht, maar er bleek na montage een tik in het stuurhuis te zitten, en een van de leidingen was na al die jaren niet goed meer. Dus toch maar weer terug naar een onbekrachtigd stuurhuis! Veel directer sturen in een MK1, en lekker simpel.. Behalve uiteraard het demonteren Daar had ik toendertijd de motivatie niet meer voor, maar nu kon ik er met goede moed aan beginnen. Ik wilde eerst alles zo netjes mogelijk demonteren, maar omdat ik de uitlaat en de motor niet wilde demonteren, uiteindelijk toch de slijptol gepakt Een nieuwe monteren, inclusief de oude stuurstangen, ging een stuk makkelijker; De (nieuwe!) aandrijfashoezen waren na 10 jaar ook helemaal verdroogd, dus die ook gelijk allemaal aangepakt; Last edited by Marcski : 03-11-2023 at 10:04. |
|
|||
|
|||
Hou de motivatie erin zou ik zeggen.
|
|
||||
|
||||
Precies!! Goed bezig
|
||||
|
||||
Leuk dat je er weer mee verder gaat! Ik ga weer volgen
|
|
|||
|
|||
Goed dat je de moed en tijd weer hebt.
Komt goed
|
||||
|
||||
goed om te lezen dat er na downs weer ups in zitten
en tof om te zien dat deze weer wat aandacht krijgt. en niet verkocht is ik ben al jaren fan van een caddy mk1 inmiddels, en deze heeft daar wel bij geholpen benieuwd naar de vorderingen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |