|
|||
|
|||
Custom speedlines
Zijn er nog mensen bekent met bedrijven die harten van bbs speedlines kunnen frezen en poedercoaten? Liefst in de buurt van Limburg. Veel topics gevonden, maar die zijn toch al wat jaartjes oud helaas.
|
|
||||
|
||||
in de buurt van limburg weet ik helaas niet,
maar custom car alloy doet wel aan custom wiel dingen volgensmij. zelf heb ik een set velgen aflaten draaien bij Mooren machinery afgelopen jaar wellicht ook nog een optie?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Volgens Google zijn er 3930! Probeer het eens met https://www.google.com/search?q=vel...draaien+limburg ...
|
|
||||
|
||||
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 09-10-2023 at 17:37. |
|
|||
|
|||
Google top antwoord ??, maar liever een bedrijf waar iemand op het forum al eens geweest is. Retrowheels al gemaild, maar geen antwoord gehad. Ik ga eens opzoek naar mooren en customcaralloy
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ken hem. Vermoedelijk gewoon druk |
|
||||
|
||||
Retrowheelz volg ik op instagram, die man heeft ook indd echt pracht spul! wellicht nog wel de beste optie en in de buurt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |