![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een samba van 1951 petloze een bijzondere auto ? weet zo'n ding te staan bij een boer, zijn daar nog veel van ? wat is de waarde ongeveer ?
|
||||
|
||||
![]() Bijzonder zou het wel denken ja..Barndoors zijn er niet veel..
De waarde is afhankelijk van de staat.. Vertel me dat adres van die boer nou maar dan hoef jij hem niet op te halen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pffff daar zijn e rniet zoveel meer van....hou die boer te vriend zou ik zeggen! |
|
||||
|
||||
![]() foto's van dat ding wat de rotte plekken zijn bekleding etc maar un bus uit 51 da zie je niet vaak. er schijnt hier in nederland ook iemand bezig is maar dan voor un 50'er
mr zo'n ding moet je echt niet verlagen moet je hem echt helemaal restaureren dan is de waarde van dat ding niet te over zien
its time to think not on you but on your car. lets drop him!! ![]() ![]() Last edited by west coast customs : 22-06-2005 at 07:54. |
|
||||
|
||||
![]() In bus uit 1951 is best bijzonder. Waarde hangt af van de staat. Van het weekend stond er nog 1-tje (een Engelse) uit 1951 bij de spijlbus line-up in Budel.
Nu we het toch over (spijl)bus leeftijden hebben: Ik vraag me al een hele tijd af of ik in de jongste spijlbus van Nederland rij. (Fleetline's uitgezonded) M'n m-code plaatje zegt 17 april 1967: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stond een '52 samba barndoor op budel afgelopen weekend.....super !
|
||||
|
||||
![]() Gaaf zeg, hoe ouder hoe beter, en helaas voor mij, hoe duuder!!!
Zou best gaaf zijn als je wat fotootjes kan schieten!!!
|
||||
|
||||
![]() als je het adres van die boer ff geeft, haal ik hem wel op, hoef je er ook geen kosten voor te maken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeer zeldzaam!!!!
d'r zijn zelfs mensen die DIT restaureren: ![]() Iemand bij mij uit 't dorp heeft een '50er Kastenwagen gehad. Hij heeft em voor 2000 gulden gekocht en voor veel meer geld verkocht... ![]() Hier een foto van die barndoor. (die zwarte brilkever links is de mijne) ![]() Last edited by vwfreaks.nl : 22-06-2005 at 11:09. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stel dat je op mij doelde.... HAP! 1. heb nooit beweerd dat ik de oudste zou hebben 2. Ken er zowieso 2 oudere.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm, volgens het Barndoor register is er een 50-er in nederland. Die andere is dus niet de oudste. (chassisnr. 20-01527 type 211) |
|
||||
|
||||
![]() Die bus van die kennis van me was eerst de oudste van NL met chassisnummer 6751
![]() Die bus is nu verkocht naar Duitsland...Hier een betere foto van barndoor.dk ![]() Last edited by vwfreaks.nl : 22-06-2005 at 11:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
KWIJL !! di dingen zijn op het moment ERG gewild en dus ook flink aan de prijs. gauw bij die boer weg halen!
|
||||
|
||||
![]() Maar weet menheer Hennie niet waar hij over praat? Lijkt me wel toch???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
RIJDEN....NOG wel... Als die van mij over een paar jaar klaar is... ![]() 24-05-'67 ![]() Greetz Ruud |
|
||||
|
||||
![]() Over barndoors gesproken. D'r staat er nu eentje te koop bij http://www.thecoolvw.com
't Is een panel uit 1953. 95% compleet, en helemaal gestraald en in de epoxy. Iemand interesse? ![]() Wil em best hebben. Zou die em willen ruilen tegen m'n brilkevertje denk je? ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
oh.... zag die van mij er ook maar zo uit!!!!!! :kwijl: ![]() ![]() dit niet dus, maar dat komt omdat ik een T2a heb ![]() ![]() |