|
||||
|
||||
Dat ziet er allemaal weer mooi uit!
Moest even goed kijken: Je laat dorpel en lijn onder de gril zwart. GTS dingetje zeker |
|
||||
|
||||
Keurig dat blok!
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit!
|
|||
|
|||
Mooi hoor al die nieuwe frisse onderdelen!
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal heren!
Quote:
Klopt inderdaad, al was dit dealer afhankelijk of dit gedaan werd of niet. Persoonlijk vind ik het zelf een stuk mooier om het wel te doen vandaar! |
|
||||
|
||||
Paasmaandag goed benut het motortje weer op zn plek gehangen en de voorwielophanging gemonteerd.
Verder in de loop van de week de remmen ontlucht en toen was het sinds 2-12-2020 weer tijd om hem op zn pootjes te zetten toch wel een heerlijk momentje zo moet ik zeggen! Genoeg gelult, tijd voor wat plaatjes(al denk ik er te weinig aan om foto's te schieten) |
|
||||
|
||||
Mooi mooi. De voorschermen worden enkel geschroefd zie ik?
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit Roel!
|
||||
|
||||
Nice
|
|||
|
|||
Mooi weer! Ik schroef de voorschermen ook alleen. Ga er een beetje vanuit dat mijn golfje en ook deze van Roel als het goed is weinig regen ziet.
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad, schroef de voorschermen alleen!
Afgelopen weken niet stil gezeten, laatste dingetjes aan de motor gedaan en toen was het afgelopen woensdag tijd om te gaan starten Hij loopt! Nog niet afgesteld want het was wat laat, als het goed is heeft mn kameraad aankomende week tijd voor de afstelling! Verder vorige week nog de achterbank+hoedenplank gemonteerd en vanavond de voorstoelen, nu begint het echt ergens op te lijken! |
|
|||
|
|||
Mooi weer!! Mooie mijlpaal als de motor loopt!
|
|||
|
|||
Zo netjes allemaal, bijna klaar voor de zomer
|
||||
|
||||
Heel netjes
|
||||
|
||||
Dankjewel heren!
Inmiddels loopt de motor goed en zitten beide deuren er compleet in incl alle rubbers en dergelijke Vandaag ook het grilletje incl lampen erin gezet, damnn wat blijft t n dik frontje! (Sorry voor de vettige ramen) |
|
|||
|
|||
Schitterend!
|
|
||||
|
||||
Dik hoor!
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Heel mooi
|
||||
|
||||
N hele tijd terug maar n hele hoop gebeurd!
Hij is klaar! Ofja alles zit erop en eraan en werkt. Moet alleen nog apk gekeurd worden en worden uitgelijnd Hij is wel getaxeerd, zeer tevreden! Foto's van het eindresultaat houden jullie van me te goed, de oprit hebben jullie voortaan vaak genoeg gezien..... haha Voorschermen erop, striping geplakt en de nieuwe sierlijsten erop De compomotive's weer in orde gemaakt: - boutjes laten coaten - aluminium onderlegringen laten anodiseren - randen weer netjes gepolijst - opnieuw afgekit Dit was de reden... na 2,5 jaar liggen last van vliegroest op de boutjes En klaar En van de week ook wat moois meegemaakt.... Ik rij hier in de buurt, zie ik n setje velgen met n te koop bord erbij liggen. Ik de terugweg toch ma ff gestopt, setje bbs rm's viavia gelukkig in contact kunnen komen met de beste man. Afspraak gemaakt om te gaan kijken, kom ik daar aan, blijkt het mijn oude setje te zijn wat ik 6 jaar terug verkocht heb Ze hebben heeel wat liefde nodig... zonde wel... maar ik ga ze weer terug in oude staat brengen en dan kijk ik ff of ik ze als 2e setje bij de golf hou of dat ik ze aan n liefhebber verkoop Hoe ze waren: Hoe ze er nu bij liggen: |
|
|||
|
|||
Echt knap werk
Als je de 2de set velgen kan houden, waarom niet dan, kan je af en toe eens wisselen...