|
||||
|
||||
Golf Cabrio MK1 1.6 met werk
Met pijn in mijn hart bied ik mijn Cabrio aan.
Cabrio is juni 1989 van de band gerold en heeft 10 jaar bij de oosterburen gereden. In september 1999 heb ik deze geïmporteerd en sindsdien in mijn bezit. (Een heel mooi kenteken) RE blok 1.6 Pierburg 2E carb Etienne Aigner 14" velgen met 4 goede Michelin energy saver Sapphire Metallic LY5V Blauw Sonnenland dak Nieuwe einddemper Nieuwe schokdempers Nieuwe waterpomp Nieuwe Distributie Nieuwe koppelingskabel Iedere 15K beurt (boekje inzichtelijk) Alle historie aanwezig. De versnellingsbak heeft het begeven Prijs nader overeen te komen. foto's op aanvraag
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 01-02-2023 at 09:19. |
|
||||
|
||||
even meer info
|
||||
|
||||
Afgelopen week zag ik m'n cabby weer staan en d8, zonde om hem weg te doen.
Dus heb ik besloten om de versnellingsbak te vervangen. Dus wie weet of heeft een 5 bak voor mijn RE 1.6 blok?
|
||||
|
||||
Vraagprijs, woonplaats??
|