|
|||
|
|||
Je hebt zoveel rare klachten. Ik zal goed kijken of alle connectoren nog goed contact maken (alles opschuren en reinigen) en kijken of je geen draadbreuken hebt. (Doormeten)
|
||||
|
||||
Bij je waarschuwingslicht schakelaar is er naast de stekker het kleine losse blauwe draadje aangesloten? Anders heb je een mooi brandend ledje op je cluster als je knipperlichthendel bediend en verder niks.
Laat maar weten of ik doorga voor de appeltaart
|
||||
|
||||
Quote:
Deze heb ik ook maar zie niets elders dan de stekker blokken aan de achter connecties erin staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is aangesloten, maar heb idd een groene lamp die oplichtin links op de tietenteller.
|
||||
|
||||
Quote:
Hier heb ik helaas weinig kaas van gegeten want waar moet wel en waar moet er geen stroom zijn bv
|
||||
|
||||
Yuli gaat voor de appeltaart, ik zet er ook twee kratten bier in!! 1 voor als er iemand is die mij uit de mk1 weer op de weg helpt. Zonder dat ie uitvalt (want dat gebeurt er nu als ik een draadje van de plus direct naar de bobine doe (dan slaat ie wel aan)
Zonder dit draadje slaat motor niet aan. En de 2de krat voor als iemand mijn knipperlichten en alarmlichten weet te fixen!!
|
|||
|
|||
Waar woon je ergens
|
|||
|
|||
Ik heb wel wat schema’s voor je. Stuur maar een pm met je mail adres en gegevens van je auto. Exacte bouwjaar plus maand en type uitvoering.
|
||||
|
||||
Meten is niet echt gelukt
Want heb geen schema.. Heb de zekeringkast en de alarm licht knop vernieuwd maar probleem is er nog steeds… geen knipper en of alarmlichten en als je de achterruitverwarming aanzet hoor je het knipper relais tikken. En de auto slaat ook niet aan tenzij ik de + naar de bobine trek.. dan rijd de auto goed totdat ie warm wordt dan slaat ie uit …
|
|||||
|
|||||
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Troll alert?? |
|
|||
|
|||
Wat voor motor zit erin
|
||||
|
||||
Probleem is verholpen door nog een andere zekeringkast erin te zetten..
Golf Mk1 Ist das auto alle anderen ist wertloses zeug Last edited by loadone : 28-06-2023 at 08:09. |
|
||||
|
||||
Reed even prima, maar nu valt ie stil als de motor warm is .. als ik de blower op max met de verwarming aan een de Fan handmatig aanzet dan kan ik mee rijden maar anders bokt ie en slaat ie uit. ik heb de onderste slang gevoeld en die blijft zo goed als koud.. thermostaat vervangen?
|
|||
|
|||
Vage klacht.
Zal sowieso de thermostaat vervangen (zijn niet duur) en het hele koelsysteem eens een keer doorspoelen. Misschien zit er ergens een verstopping of een luchtbel.
|
||||
|
||||
Thermostaat sowieso vervangen, is de bobine ook al gewisseld?? En de accu en dynamo zijn wel in orde? Heb je een ontstekingsmodule? Die kunnen ook ooit vreemde storingen geven als deze warm worden, kun je testen met een föhn erop.......
|
||||
|
||||
Onstekingsmodule zit er niet op. ik heb onlangs een olie flush gedaan en merkte dat de fan niet aansloeg.. hierbij is de kachelkraan gesneuveld plastic is door de druk kapot gegaan. ik heb deze er tussenuit gehaald en er een nieuw stuk leiding opgezet.. momenteel zit er gewoon kraanwater in. thermostaat sensor/schakelaar heb ik al vernieuwd
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaar dat er dus op het dashboard die schakelaar zit, fan sloeg al langer niet meer aan natuurlijk. Thermostaat vervangen en goed ontluchten, zoals Steven al vermoed zal er nu ook wel een luchtbel oid in zitten. Heeft de wagen in het verleden wel ok gefunctioneerd??
|
||||
|
||||
jazeker, zelfs mee op het zandvoort circuit gereden
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem gehad met dat de auto afsloeg als die warm werd.
(1.8 JH, K-Jet) Bij mij lag het aan de volgende dingen:
Dit had allemaal tot gevolg dat de motor afsloeg bij een warme/hete motor. Wat ik namelijk gok is dat bij mij door de hitte de brandstof een andere ontbrandingstemperatuur kreeg, terwijl die al te rijk was aan brandstof door de koudstartsproeier (eigenlijk dus gewoon een 5de sproeier) waardoor de CO2 uitstoot anders werd en die zichzelf verzoop.. Dit is natuurlijk allemaal maar een gok, maar goed, na al dat te hebben vervangen werkt die van mij weer perfect. ---- Wat je ook nog eens kan doen is kijken of de injectoren goed werken, en of de bougies, die wel een vonk kunnen geven, ook een sterk genoege vonk geven bij warme motor. Succes |