|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem man. Eigenlijk ben jij de king of the jungle. De halve dag in de hitte zonder eten, drinken of roken. En dan later erachter komen dat het voor niks was. Dat zuigt! En over champagne gesproken. Die Magnum gaat open als je uit het ziekenhuis komt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo denk ik er ook over, totaal gerestuareerd is mooi maar gewoon met de roller en hier en daar roest vind ik ook kikke.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
Eindelijk!
De eerste die ik zie waar mijn ritje naar Budel ook op staat: Die is nog van jou geweest he Don? :p (das dus die groene kever, achter die Kubel eigenaar met zn lange -grijze :p - haren)
|
|||
|
|||
Zeg Skywalker hoe waren jou ervaringen op Budel?
Al een beetje bijgekomen van je slechte zaterdag nachtrust :biggrin: Sjef |
|
||||
|
||||
oskar nog gefeliciteerd met de prijs...is verdiend en sven....ja wat valt daar nog over te zeggen hoop dat het zo snel mogelijk weer goed gaat komen natuurlijk vette pech zo, maar beterschap...kerel
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha, dan heb je vast en zeker die van ons gezien HOK !
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, Helaas die van jullie niet gezien, ik wil niemand op zijn pik trappen dus laat ik even in het midden welke bussen het waren.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/att...tachmentid=4611
wats hier keburt?????????
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
hehehe, ik hoor een hoop mensen bij onze bus zeggen dat ie er op foto's beter uit ziet dan in het echt, vandaar Maar,we hebben er iig weer een hoop lol mee gehad, tot aan het dak volgeladen, rondgereden met 9 man erin en probleemloos weer thuisgekomen hij stond op zaterdag naast de "grote beurt"bus en op zondag in de spijlbus line-up
|
||||
|
||||
Dolly is het weekend flink verwend....
|
||||
|
||||
Hmmm, en bedankt he! @Keverpech: Heb ik een keer m'n ogen open op de foto, krijg je dit! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, die met die grijze haren dat is de bommengooier :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
:biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: preciesssss!!! alle luchtgekoelden zijn cool en mooi!
|
||||
|
||||
dat ,,hok '' van mij is op de foto ook mooier dan in t echt gewoon lekkur genieten van de bus en iedereen die wat te zeiken heb lekker nakijken ,hehe
meestal jaloezie greetz hans
|
||||
|
||||
Quote:
Zo denk ik er ook over!!! Mijn bus ziet er ook beter uit op een foto, maar ondertussen kan ik wel lekker rondcruizen in een spijl! MaRk |
|
||||
|
||||
Zo is het, mijn Kübel is helemaal niet strak... dat was wel zo, maar met een paar kilo plamuur kan iedereen het. Gebruiksdeukjes ga ik me echt niet druk over lopen maken. De funfactor is er niet minder hoog om
|
|
||||
|
||||
@Oskar... foto klopt helemaal... dolly en blow hahah
|
|
||||
|
||||
het maakt echt niks uit hoe je luchtgekoelde eruit ziet, als ie er maar is. en inderdaad sommige zijn mooier op de foto als in het echt,
waarom denk je dat sommige hun auto afzetten met lint, is alleen maar omdat ze dan dat ding niet van dichtbij kunnen zien en de slechtere puntjes niet zichtbaar worden. :p volgend jaar de mijne ook maar afzetten met lint in een cirkel van 15 meter. dan ziet er er wel strak uit van die afstand Die dolly. heeft het prima gehad zie ik. goeie foto's her en der. moet nog ff me filmopjes op het net zetten ( iemand nog een idee waar je zo'n 40 mb aan film op kan zetten? kreeg gister alweer gezeik over me verbruik van me website ofzo.. groeten