#1
|
|||
|
|||
Golf 3 1.9TD 1998 Diesel inspuit pomp
Dag allemaal,
Ik zit met het volgende... Ik had een diesel lek aan mijn inspuitpomp. Dit aan de hoofdplug hogedruk kant. (Die stop met 3 platte kanten) Nu heb ik deze vervangen en de lek is verholpen. Er zit origineel een sensor in deze stop gedraaid, op de plaats waar je normaal een meetklok indraaid om de pomp juist te zetten. Nu is de isolatie van de draden aan de sensor beginne af te brokkelen en krijg ik dit niet deftig gefixt. Mijn vraag is nu... Wat voor sensor is dit? En is deze effectief nodig? Want ik vind deze sensor of informatie over deze sensor niet terug op internet. Op het eerste zicht draait en rijd de wagen normaal. Vriendelijke groeten Stef |
#2
|
||||
|
||||
Hoi Stef ik kan me even niet voor de geest halen welke sensor daar ingedraaid zou moeten zitten. Ben je zeker dat de draad verder wel aangesloten is?
__________________
T3 Syncro 1.9tdi 1990 Golf 2 1.8 GT 1991 T3 Westfalia 1.9 TD 1988 (sold) Golf 2 1.6 D 1988 (RIP) |
#3
|
||||
|
||||
Volgens ETKA zou daar normalerwijs een plug/bout in zitten:
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/...4/1/130-130020/ Eerdere generatie pomp heeft geloof ik wel een mogelijkheid voor een impulsgever (nr. 60) https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/.../130-130010/#60 |
#4
|
|||
|
|||
Dank u wel mannen,
Ik bedoelde inderdaad een sensor die op de plaats zit waar normaal een boutje is ingedraaid (in die 3 kant stop hoge druk kant pomp) Ik heb deze sensor terug mooi geïnstalleerd. Met een stekkertje nu. Ook omwille van de technische keuring en emissies test. Hopenlijk ben ik nu wel door de keuring. ? Alvast bedankt. |