|
||||
|
||||
Zo dan, die velgen hebben wel een beetje stoeprandschade zeg
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd wie we volgend jaar met het interieurtje zien verschijnen....was compleet gedemonteerd/gestolen , raar verhaal als je het mij vraagt
|
||||
|
||||
Mooi man ,dat interieur herkent echt iedereen.
Ik denk dat de beste man door had dat de auto zonder een liefhebber geen roggel waard was en heeft het interieur verkocht en toen een gat in het dak gesneden en de inboedel verzekering opgelicht,of lul ik nou stom |
|
||||
|
||||
Niet onwaarschijnlijk nee
|
||||
|
||||
Quote:
Het zou zo kunnen... maar ik dacht dat je vaak een vrij hoog eigen risico had bij dat soort verzekeringen. dus of het echt zo veel zin zou hebben..... neemt niet weg dat het erg zonde blijft van de wagen |
|
||||
|
||||
Er zijn orgineel toch geen cabrio's met een 6 pitter geleverd? Dus alleen daarom al is die cabrio toch wel wat geld waard. En om nou te zeggen dat de rest van de auto weinig waard is is ook niet te zeggen. Zonder interieur is hij nog best veel waard. Meer dan de meeste autootjeshier op het forum.
|
|
|||
|
|||
deze auto staat nog steeds bij een schade bedrijf in de cruqius...
rond december 07 kompleet interieur eruit gejat. zie www.schadeautos.nl groet erikjan |
|
|||
|
|||
Quote:
die zijn wel gelevert |
|
||||
|
||||
Wie heeft dat ding eigenlijk gekocht? een paar weken geleden stond hij nog te koop...?
|
|
|||
|
|||
Quote:
vr6 cabrio is niet orgineel geleverd.. |
|
||||
|
||||
Kijk nou wat Erik M vond:
https://www.facebook.com/groups/103...57141301081596/
|
||||
|
||||
Het mysterie van het verdwenen interieur. Maar wellicht al 12 keer door verhandeld.
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel, maar ziet er nog goed uit na 14 jaar op zoldertjes.