|
|||
|
|||
Rabbit is idd een versie geweest in belgie
Dat is toch wat ik altijd gedacht heb |
|
|||
|
|||
dat zou ik niet weten, wist alleen niet dat die hele brede lampen ook standaard geleverd zijn, dat maakt t totaal dus op vier verschillende lampen voor de type 1, zal nog es een foto zoeken van die hele kleine (echte vierkante) lampies, die zie je eigenlijk nooit
|
|
||||
|
||||
Ik geef anders ook es men chasisnr:
WVWZZZ17ZDW446657 hopelijk vind je er wat over |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon normale achterlichten in mijn ogen Miks speciaals dus... Alleen een ander logootje denk ik.... Rabbit: Golf: Tijdens m'n zoektocht nog een leuke tegen gekomen : |
|
||||
|
||||
Quote:
Een prototype van de facelift bedoel je. Kijk maar naar het jaartal. Eerste cabrio's zijn van rond 78 dacht ik.
|
|||
|
|||
eerste cabrio's zijn van 79...
en toen waren die clippersets er ook nog niet idd... |
|
|||
|
|||
weet ik, maar t ging ook alleen om die brede lichten.........
heeft er hier trouwens niemand een foto van die vierkante achterlichies, weet niet van welk jaar die zijn, volgens mij gewoon de allereerste golfies |
|
||||
|
||||
Foto staat in de folder van '74. Naar mijn weten nooit in productie geweest.
|
||||
|
||||
dat dacht ik ook niet dat deze ooit in productie zijn geweest, ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha vindt echt wel goed!! echt humor!! :o |
|
||||
|
||||
Quote:
kijk nou! toen hadden ze al behoorlijk gladde achterkleppen :biggrin: Last edited by ingrob : 20-06-2005 at 11:20. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de antwoorden, maar weet er iemand wat de extra's zijn bij de rabbit, in de middenconsole zit er bijvoorbeeld een temperatuurmeter, voltmeter, en nog iets -> is dit origineel?
Heeft er soms iemand een scan van de verkoopsbrochure van dit model? Greetz, |
|
||||
|
||||
dat nog iets is koelvloeistoftemp dat heeft mijn gti ook, dus niet zo bijzonder...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe, fototje voor cleaned.be dus
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben ook van belgie en mijn golfje I is wel geen rabbit denk. heeft geen logo vanachter. een zwarte kofferklep , gti striping opzij en gti wielkastverbreders maar er zit een 1600 diesel in . Ik heb wel ook de drie metertjes in middenconsole en een dubbele handschoenkast. mijn broer heeft drie jaar geleden wel een rabbit gehad. zal effe foto zoeken |
|
|||
|
|||
gevonden
|
|
|||
|
|||
Quote:
howla !! das even verschieten, die golf heb ik in die staat gekocht van iemand in vosselaar !!! toen anderhalf jaar mee rond gereden, mits een volledig emake-over !! en dan verkocht, en inderdaad dat was een rabbit |
|
|||
|
|||
ja . dat klopt, die was van mijn broer.dat is nog is toeval.
en als ik me niet vergis dan is dit de jouwe geweest. Last edited by RETROMAN : 22-06-2005 at 23:26. |
|
||||
|
||||
vette wagen, omg (y)
|
|
|||
|
|||
Quote:
snik snif, men oude liefde had ik die maar niet verkocht |