|
||||
|
||||
hoi kofferklep spoiler zou ik willen hebben,
enkel de spoiler! is ie er nog? |
|
|||
|
|||
Quote:
ja die heb ik nog steeds liggen |
|
||||
|
||||
Quote:
email me je gsm nummer, ben als het goed is zondag in de buurt, dan zou ik langs kunnen komen robvanson@msn.com |
|
||||
|
||||
Quote:
daar hebben ze goed bier |
|
||||
|
||||
heheh dan rij ik slingerend terug
|
|
|||
|
|||
up...
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
schakelaar voor de achterklep spoiler heb je ook nog?
en het snelheidsregelsysteem? zon elektr kastje? ..... misschien mogelijk om een keer langs te komen en dan bij de corrado zelf te kijken of ik daar nog dingen van af kan slopen? heheh ik weet de weg nu
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
nee deze heb ik niet meer, corrado is al gesloopt en de onderdelen steken in dozen |
|
||||
|
||||
Die bbs'en? heb je daar een voorbeeld foto van?
|
||||
|
||||
aha!
moet toegeven dozen stapelen beter dan corrados heheh ok thanks he en succes met verkoop
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
nee momenteel geen foto's van de velgen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
lijst nog eens aangepast |
|
|||
|
|||
heb je nog de INJECTOREN liggen??
|
|
|||
|
|||
nee deze heb ik niet meer liggen
|
|
|||
|
|||
lijst update
Quote:
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
die naftpomp gaat da ook voor ne 1800 16v of levert deze te veel druk? en als dit gaat,in welke staat is deze ?
|
|
||||
|
||||
heb je nog het stuk flexibele uitlaat wat na het spruitstuk komt
|
|||
|
|||
Quote:
dat weet ik ni of dit gaat |