|
||||
|
||||
wat blijft het toch een vet ding!
ben stiekem steeds meer naar een jetta aan het kijken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Thanks!
Ik twijfel soms wel om hem uit elkaar te halen en alles in de bingo te doen omdat ik er niet veel kilometers meer mee maak. Aan de andere kant is het misschien zonde, het is mijn eerste auto.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal eeuwig zonde zijn, bijzonder toch je eerste auto en dan zo’n mooi exemplaar !
|
||||
|
||||
Zou heel erg zonde zijn. niet proberen hem dan in z'n geheel weg te doen?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Hele topic gelezen wat een mooie auto zou idd zonde zijn om hem uit elkaar te halen
Prachtige Jetta(Y)(Y) |
|
||||
|
||||
Super wagen!! Kun je m niet ergens wegzetten (tijdelijk)? Zoiets vind je niet meer.....
|
||||
|
||||
Quote:
Hij staat in de loods hoor en ik trek hem niet zomaar uit elkaar. (in geheel verkopen denk ik niet dat hij even veel oplevert als de delen opgeteld) Maar soms ga je twijfelen, dit jaar alleen naar buiten geweest voor de APK en voor de rest komt het er niet echt van. Ik zou ook nog graag een keer iets luchtgekoelds kopen. Maar niet gevreesd; zolang ik twijfel blijft hij lekker staan!
|
||||
|
||||
Jetta een tijdje uit de schuur gehad
Lekker Touren Koppeling slipt nog wat nu de nieuwe bak er onder zit maar kan nog niet de motivatie vinden om het uit elkaar te trekken.
|
||||
|
||||
Blijft toch een feestje om te zien!
Staat momenteel een zilveren mk2 coupe te koop Pohh wat is de verleiding groot!
|
||||
|
||||
Blijft gaaf hè!
Gebruik hem veel te weinig eigenlijk
|
||||
|
||||
Quote:
Probleem heb ik ook, naar de APK en terug, daarna niet veel meer
|
|||
|
|||
Deze is mooi zeg
Weg doen zou ik ook niet doen. De garage open doen is een keer kijken dat die er nog staat, en weer een smile rijker en je kan weer verder voor een tijd Maar soms moet je keuzes maken...
|
||||
|
||||
Voorlopig blijft hij lekker slapen in de loods, Gooseway
naast oa zijn mi3 cabrio vriend..
|
||||
|
||||
Nice