|
||||
|
||||
Thanks allemaal!
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Echt heerlijke polo!
|
||||
|
||||
Mooiste harlekijn die ik ooit gezien heb!
|
|||
|
|||
Hij ziet er echt heel mooi uit , goed gedaan
|
|
||||
|
||||
Die 4 verschillende velgen zou bij iedere auto lelijk staan, maar bij deze supercool !!
Prachtige wagen geworden Wessel. Wat voor "goodies" komen er nog op/in ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil om te beginnen nog een jaren 90 spoilertje. En een Morette Grille/koplampen Verder moet er nog een colourconcept interieur inkomen, gekleurde gordels en misschien nog wel wat andere dingen maar daar ben ik nog niet helemaal over uit
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Leuke Polo geworden! wil nu ook wel een harlekein
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt goed !!
|
||||
|
||||
Zijn we weer het is even stil geweest maar we hebben niet stil gezeten..
Heb een leuke spoiler op de kop kunnen tikken (nieuw) en heb mn klinken laten spuiten En ondertussen heb ik ook een soundsystem ingebouwd, een actieve subwoofer van Pioneer (Aanrader! Erg goede sound) een Radio met bluetooth, aux, usb, Dab enz. Alles erop en een composet voor in het dashboard en de deuren, ik mis alleen nog speakers achter en ik wil ze niet in de hoedenplank hebben, dus ik moet nog even verzinnen waar ik die ga plaatsen. Ik moest het mezelf natuurlijk weer extra moeilijk maken door alles netjes weg te werken de subwoofer controls in de deur past perfect maar was nogal wat werk haha.. Toen kreeg ik nogal een hoemend geluid, of terwijl tijd voor nieuwe wiellagers: Ook was de kat (die vermoedelijk al 270.000km zn werk aan het doen was) aan het rammelen. Dus die even leeg gemaakt. Maar toen kreeg ik een heel vreemd geluid in de uitlaat door het ruimte verschil in de kat, dus toen heb ik die er maar tussenuit gehaald. Ook heb ik een spaghetti spruitstuk op de kop kunnen tikken, dus die ook gemonteerd Tot nu toe nogsteeds geen klachten... op een ding na, die 1.0 ik denk niet dat die het lang vol gaat houden want ik ben het nu al beu. Maar wat er dan in moet komen ben ik nog niet over uit.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 18-10-2020 at 00:15. |
|
||||
|
||||
1.6 16V uit een Polo of Lupo GTI erin!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is eigenlijk ook wat ik het liefst zou willen, en het is een relatief makkelijke swap. Alleen worden die motoren nogal geplaagd door olieverbruik, en aangezien ze allemaal 2ton hebben gelopen is het moeilijk om een goede te vinden.
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt Pm |
|
||||
|
||||
iets met Webers of zo...
|
|||
|
|||
Je kan altijd nog een 2l uit een Ibiza er in gooien 😉 Goeie ouwe 2e of agg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zou kunnen idd.. maar dat is veel fabricatie zonder dat het echt een leuke motor is. Dan zou ik er net zo goed een 1.8T in kunnen hangen
|
||||
|
||||
ABF ftw!
|
||||
|
||||
Of plug&play motortje met een leuk setje itb's erop
|
|
||||
|
||||
We zullen gaan zien wat het uiteindelijk gaat worden😁
Ondertussen iets kunnen scoren waar ik al heel lang naar opzoek was, met dank aan Milv Mobiel Diverse Delen van Colour Concept interieurs waarmee ik een gekleurd interieur kan gaan maken. Polo tot de nok vol met interieurdelen Helaas kwam ik een zitting te kort dus daar ben ik afgelopen week ook nog even voor naar Essen gereden. Nog 2 blauwe colour concept stoelen gescoord voor een leuke prijs. De stof en alles overgezet en de achterbank is al klaar! De stoelen zal nog even duren aangezien ik 3 wangen en 2 zitvlakken en 1 deurpaneel moet laten repareren maar ik ben nu al erg blij met het resultaat Binnenkort meer...
|
||||
|
||||
Heel gaaf!
|
|
||||
|
||||
LOL, mooie bonte verschijning zo..