#341
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#342
|
||||
|
||||
Dit is toch prachtig!
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#343
|
||||
|
||||
Quote:
Absoluut
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#344
|
|||
|
|||
Kan het beamen dat dit prachtig geschreven is en kan alleen maar een mooi persoon zijn. Lijkt waarschijnlijk een beetje op mij
Ik wil er zeker een keer gaan kijken. |
#345
|
||||
|
||||
Prachtig hoor en idd erg leuk dat je hier nog alles post, daarom houd ik hier ook nog lekker mijn topic bij, vind dit forum altijd 1000x beter en leuker als Facebook!
|
#346
|
||||
|
||||
Absoluut en als je kijkt hoe druk het toch weer is de laatste tijd valt me niets tegen. Elke dag weer veel nieuw te lezen en leden die zich aanmelden. Forum gaat voor mij ook zeker boven de facebooks!
__________________
|
#347
|
||||
|
||||
Wilco is een top vent. Ben blij dat hij de moeite neemt om zijn knappe werken te delen op het VF, geniet altijd om dingen te zien die zo next level zijn. Geeft zoveel inspiratie.
FB heeft zijn eigen kracht. Geschikt voor een snelle vraag of wat spullen te vinden maar mijn inziens niet om een project die in tijd loopt bij te houden. Dat kan wel met YouTube en daar volg ik tegenwoordig veel projecten maar lijkt me zoveel werk om zelf te doen. Ook insta is daarvoor niet geschikt want dan wordt bij elke foto een verhaal of lekker wijf verwacht. Ja, forums zijn minder in trek dan vroeger maar wat is het echte alternatief.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#348
|
||||
|
||||
Is alweer even geleden, maar werkt gaat rustig door en na veel restauratie kan ik ook eindelijk beginnen met het betere werk
De Parfan vervangen: Dan eindelijk verder met het verbouwen Omdat de radiateur achter in komt, moet er best wel wat aangepast worden. De rijwind zal door de zijramen naar binnen komen en waar een carbon bak over de radiateur zal komen, maar eerst de basis om alles in en aan te kunnen monteren enz: Het frame foor de Nuke race tank: |
#349
|
||||
|
||||
Poah..... geniaal project dit
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#350
|
|||
|
|||
Vanwaar dat de radiateur naar achter gaat?
|
#351
|
||||
|
||||
Quote:
Het is om verschillende redenen, maar het belangrijkste is dat er zo geen warmte in de buurt komt van de Intercooler en inlaat en er nu ook veel meer ruimte is voor een grote intercooler en niet vast zitten aan de vorm hier van. Ook is er meer ruimte voor bijvoorbeeld het inlaatspruitstuk en hoeven we geen concessies te sluiten door een te krappe ruimte. Verder scheelt het wat gewicht wat van het front naar achteren word verplaatst enz. Veel dingetjes bij elkaar die hopelijk de moeite waard zijn |
#352
|
|||
|
|||
Op zich prima redenen. Ik hoop dat het goed gaat met de temperaturen, persoonlijk geen ervaring mee, maar dat schijnt nog wel lastig te zijn.
|
#353
|
||||
|
||||
super mooie werken weer!
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#354
|
||||
|
||||
Zo dit wordt steeds serieuzer dit project! Heel mooi werk weer zoals altijd!
|
#355
|
|||
|
|||
Wat een onwijs gaaf project is dit zeg! Wat ik mij af vraag is dat straks allemaal straat legaal/op kenteken te krijgen?
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |