#1
|
||||
|
||||
papieren uit 1966
Toen ik mijn busje heb gekocht heb ik de papieren uit 1966 erbij gekregen. Is wel grappig want daar kan je uit lezen waar die voor gebruikt is en van wie die geweest is enzo.
Het busje is van Friederike Arthofer geweest, een mevrouw uit oostenrijk in het plaatsje hartberg op Wienerstr. 33 (iemand die der kent :biggrin: ) en het busje is gebruikt voor groente en fruithandel. Je kan het boekje ook bekijken op wakebus.com en dan bij VWT1 en dan bus info. Veel kijk plezier :biggrin: :biggrin: Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!! Last edited by wakebus-m : 14-06-2005 at 09:47. |
#2
|
|||
|
|||
De bus is mooi geworden. Normaal gesproken als ik de auto's zie die ze bij De Grote Beurt onder handen nemen vind ik toch wat minder geslaagd.
Maar deze bus is echt mooi geworden. Veel plezier er mee!!
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#3
|
||||
|
||||
He michel!!
De bus is idd leuk geworden!! het gezelschap wat vaak naast je zit ook trouwens..
__________________
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! |
#4
|
||||
|
||||
Bussie : dat gezelschap was al leuk hoor ..
Ben het met Steven eens : meeste wat ze bij de GB doen is grappig maar niet echt functioneel maar je bus is erg goed gelukt . |
#5
|
||||
|
||||
erg mooie bus en dat voor de gbr
|
#6
|
||||
|
||||
Hij is idd heel erg mooi geworden, ik ben er heel blij mij. Hij is binnenkort ook te zien op budel.
Ik vroeg mij af of meerdere mensen de originele papieren hebben, uit de tijd dat het busje gemaakt is ?? Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!! |
#7
|
||||
|
||||
Mijn bus staat nog op Duits kenteken. Op de papieren erbij kan je ook precies zien van wie die geweest is. Echt lache! Weet zo even geen namen uit mijn hoofd te noemen...
|
#8
|
|||
|
|||
Ik heb helaas helemaal niets. het enige dat ik weet dat hij uit Oostenrijk komt maar verder is er geen enkel stukje (origineel) papier van de auto aanwezig.
echt jammer, want ik had graag willen weten welke beun de haas aan mijn auto heeft zitten prutsen. heeft iemand een idee hoe je aan history van een bus kan komen? |
#9
|
||||
|
||||
bij een T1tje heb je de M-codes....ik weet niet of die ook in een T2tje zitten...
Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!! |
#10
|
||||
|
||||
zitten er ook oude doks bij zoals de onderhouds papieren en handleiding enzo want dat is onderhand best veel waard
__________________
signature shit |
#11
|
||||
|
||||
nee die zitten er jammer genoeg niet bij, zou idd wel vet zijn als we die ook hadden...... :biggrin:
Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!! |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
klopt!! heb ik geregeld!normaal moeten de buitenlandse documenten ingeleverd worden. ik heb hem "ontwaard" dmv een rdw stempel, en die paraaf... da's de mijne.. staat "hj"in klad... groeten hajee ps deze al gezien? http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=bezoek |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
ja, die heb je bij een T2 ook, daar kan je inderdaad best wat vandaan halen, maar niet wie de eigenaar is geweest of beter, de eigenaren en hun trawanten die mijn bus zo hebben toegetakeld. |
#14
|
||||
|
||||
wat doc's van ploon kijk hier mr is naar het is wel van 60' maar wel intersant
__________________
signature shit |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
heel vet echt heel leuk dat daar foto's van zijn gemaakt die ga ik op de website zetten..... bedankt Gr. michiel
__________________
www.WakeBus.com
Live 2 Ride!!! |
#16
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Michiel, stond je op terugweg van Budel nou met stukken, of stond je om de motor even te laten koelen??? mijn 1500tje vond het ook zeker niet prettig. Gr.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#17
|
||||
|
||||
(sorry typfout!)
|