#1
|
|||
|
|||
Kever 1200 draadjes enzo...
Beste Kever-liefhebbers,
Kort geleden hebben mijn zoon en ik samen 2 projecten gekocht, het werd nou eenmaal als set aangeboden en ach...2 is meer dan 1! Het gaat om een Kever uit 1975 en een Karmann Ghia uit Californië uit w.s. 1971, de laatste is volledig gestript en gaan we pas later aan beginnen. Bij de Kever zit een los bijgeleverde gereviseerde motor, deze is inmiddels ingebouwd en de startmotor draait ook al rond. Nu heb ik wat vragen betreffende de bedrading eromheen, daar ben ik een absolute NUL in, en ook de bedradingsschema’s helpen niet, die snap ik niet 1: Vanuit een kastje (gelijkrichter?) lag een blauwe losse draad, deze hebben we naar de dynamo gevoerd, en de andere draad uit hetzelfde kastje loopt naar de andere draad op de dynamo, klopt dit? 2: onderin de carb zit een lip waar een stekker op kan...welke draad hoort daarop? Er hangt alleen een zwarte draad vanaf massa los..is die het? 3: links (van achteraf gezien, en in de motorruimte) hangt een 3-voudige ronde stekker tegen het schutbord, ik zie nergens een contrastekker..., waar is deze voor? 4: de choke is ook niet aangesloten, welke kleur hoort daaraan? Dat zijn voor nu even de belangrijkste vragen, helaas kan ik hier (nog)geen foto’s plaatsen... Alvast enorm bedankt ! Last edited by Suzuha : 10-06-2018 at 12:52. |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
Dank je wel, ik ga proberen foto’s bij mijn vragen te voegen
|
#4
|
|||
|
|||
Zonuist had ik de stationairsproeier en de choke vanuit de + van de bobine doorgelust, is dat ok? Las ik ergens op het forum.
|
#5
|
|||
|
|||
Ja klopt plus van je bobine op je choke en je stationair regeling.
__________________
'86 Golf 2 20vt |
#6
|
||||
|
||||
denk erom dat die draad niet gezekerd is. Schoentjes moeten goed vast zitten, en doe een extra bescherming om de kabel.
__________________
KCN regio Fryslân |