#401
|
||||
|
||||
Ziet er echt super uit
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#402
|
||||
|
||||
Boah gaaf hoor !
|
#403
|
||||
|
||||
Heel gaaf zeg! Heel niet jaloers ook.
__________________
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline |
#404
|
||||
|
||||
Weer een update. Het leven van een project, 1 stap voorwaarts en 2 stappen achteruit.
De wielen gingen er onder en het hele gezin klaar gestoomd om lekker een ritje te maken in de golf. Allereerst moesten de wielen er nog onder en alles controleren of het goed pastte, airride afstellen. Dat ging allemaal prima. Toen ik de auto startte merkte ik, hij klinkt niet helemaal lekker. Auto liep op drie cillinders. Eerst even wat problem solving. Bougiekabels waren goed, bougies waren goed, vonk was goed. Toen naar het volgende gaan kijken, benzine. Injectorrail eraf gehaald en alles gecontroleerd. Viel gelijk op dat er een kabel los hing naar de injector van de cilinder die niet mee liep. Deze kabelboom was nieuw gemaakt door Bolku tuning. Zoals jullie begrijpen heb ik contact gezocht met Bolku, die gaf aan dat hij de kabelboom wel wilde repareren. Na dit zoveelste voorval heb ik aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in zijn kunnen. Heb uit duitsland een nieuwe kabelboom besteld, en ga deze van het weekend installeren. Ook gelijk nieuwe bougies besteld. Hopelijk morgen weer een rondje rijden dat alles het weer doet zoals verwacht. Rij hoogte ziet er zo prima uit. Rode of zwarte logo's??? Ik vind de rode logo's wel tof. De aansluiting van de injector Nieuwe kabelboom en bougies via Theibach Performance
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |
#405
|
||||
|
||||
Sorry maar wie gebruikt er dan ook luidsprekerkabel voor een injector kabelboom... goede kwaliteit draad is voor ieder bedrijf zo te bestellen bij Farnell enzo...
Balen maar goede keuze.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#406
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat hier eerder de afwerking het probleem is dan de draadkwaliteit. Maar ik ben het met je eens, even de moeite er in stoppen om een juiste draad te gebruiken, was wel op zijn plaats geweest.
__________________
|
#407
|
||||
|
||||
Quote:
Het eerste waar ik aan dacht 😕
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#408
|
||||
|
||||
Quote:
zwarte logo's maakt het in mijn ogen echt af, hele dikke wagen zo
__________________
powered by von Tolhausen Last edited by VeeDubber : 01-05-2020 at 13:25. |
#409
|
||||
|
||||
Heel erg dik ! ik zeg rode logo's (maar wederom smaakverschil)
Ik snap waarom je subwoofer het niet deed.... |
#410
|
||||
|
||||
Quote:
|
#411
|
||||
|
||||
Quote:
+1 |
#412
|
||||
|
||||
Zijn dat de NGK BPR7EIX? Heeeel erg benieuwd naar je ervaring hiermee gezien ik ook in de planning heb om met deze te gaan rijden!
|
#413
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens, was mij niet direct opgevallen toen het geinstalleerd was, maar toen ik het uit elkaar haalde zag ik het ook gelijk. Quote:
Thanks!! Rood lijkt ook wel de voorkeur te hebben. Quote:
Klopt dat zijn deze, stonden aanbevolen bij Theibach, en wilde toch nieuwe erin stoppen. Weet niet of ik als leek het verschil ga merken ;-)
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |
#414
|
||||
|
||||
[QUOTE=kroeps]
De aansluiting van de injector Nee serieus. WTF. Je spullen niet krijgen is één.. |
#415
|
||||
|
||||
Quote:
Theibach is wel relatief duur, maar geloof dat die vent wel écht verstand heeft van G60's. Haal daar het gros van de spullen ook en nog geen enkele spijt gehad. Ook als leek kun je best verschil merken in de loop van de motor! Als er daadwerkelijk verschil zit tussen de NGK en Bosch zul je toch érgens in stationair, deellast of vollast merken dan motor soepeler draait en beter of sneller oppakt. Dit hoeft natuurlijk niet altijd merkbaar te zijn, het zijn uiteraard elkaars equivalent. Ik denk dat je een aangesloten injector meer gaat merken Overigens, rode kapjes op die zwarte lak is gewoon p0rn |
#416
|
|||
|
|||
Quote:
Het lijkt wel luidspreker draad 🤣
__________________
TOUADDY Maxi 1.4TSI Golf 2 1.3 Madison |
#417
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien niet de meest goedkope, maar wel goed materiaal, relatief snel geleverd en goede service. Ik heb er ook al aardig wat euro's achtergelaten
__________________
Cabby |
#418
|
||||
|
||||
Heel erg dik zo op de velgen! hopelijk de problemen snel weer opgelost en toeren met dat ding
voor mij ook btw de rode doppen, match mooi met het rode randje in de grill en de logo's
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#419
|
|||
|
|||
Ik gebruik die ngk bougies ook in de g40 loopt er goed op
__________________
golf mk1 g40 golf1 cabrio Golf mk7 variant Polo 6r |
#420
|
||||
|
||||
Vorige week de spullen binnen gehad uit Duitsland. Lekker snel. Zaterdag begonnen met sleutelen en alles weer terug gebouwd. De motor liep gelijk goed. Dus dat was heerlijk. Afgelopen weekend kleine trips gemaakt met het gezin, dat was erg leuk om weer eens te doen. Gisteren moest de golf voor de jaarlijkse APK. Daar zaten wat opmerkingen aan dus heb weer wat te doen. Aansluiting van remleiding en remslang lekt een beetje. Handremkabel zit vast, dit waren afkeurpunten. Verder paar kleine aanmerkingen maar geen afkeurpunten. Dus we gaan weer aan de slag.
Quote:
De aangesloten injector die merkte ik direct. Voor wat betreft de bougies, kan ik dat verschil niet plaatsen. Rij er ook zo weinig mee, en zeker sinds de herbouw pas 150 km gereden ofzo. Quote:
Helemaal eens.
__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One |