|
|||
|
|||
Achteruitrijlichten branden Continue
Vandaag lekker gereden en nu heb ik het volgende probleem.....
Ik heb eerder al een kortsluiting in de claxon gehad en toen brandde de aanvoerdraad vanaf het contact naar de wel bekende lichtschakelaar door. Vandaag kwam ik erachter dat na het afzetten van de auto de achteruitrijlichten blijven branden (eerst deden ze het niet) De claxon doet het nu dan weer eens niet..pfff..Massaprobleem?Bedrading beter op de Zekeringkast aansluiten?Bak schakelaar?Claxon? Weet iemand waar ik moet gaan zoeken?Bedankt voor jullie reacties, wordt zeer gewaardeerd. Lichtschakelaar ga ik sowieso vervangen en ik had tevens ergens gelezen dat er ook mensen zijn die de dimmer van deze schakelaar doorverbinden? Gr Patrick |
|
|||
|
|||
Ik denk de schakelaar op de boit.
Die geefy contact door voor ze te laten branden |
|
||||
|
||||
Denk ik ook
|
|
||||
|
||||
Quote:
Versnellingsbak in correct nederlands We zitten niet op een frans/waals forum Schakelaar op de bak was idd ook mijn eerste gedachte. Al helemaal als ze altijd aan blijven staan (ook als het contact aan staat) Blijven ze alleen aan staan met contact uit. Is er ergens iets waardoor je toch een voltage krijgt op je achterlampen, dit kan een massaprobleem zijn. Het schoonmaken en opschuren van alle massapunten kan al een hoop leed voorkomen bij oudere auto's
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 26-04-2020 at 12:38. |