#21
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, misschien kijken of het bouwjaar in het glas staat? |
#22
|
|||
|
|||
ik vind nog altijd de makkelijkste manier om te kijken of het een 'echte' is om te kijken naar :
remleidingen : lopen in de binnenkant van de wagen ipv onderaan de wagen benzineleidingen : komen binnen langs het binnenspatbord ipv langs de onderkant |
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Zwarte gti was er al vanaf modeljaar 78. Mijne is van okt 1977 en is de oudste zwarte NL gti die er nog is. Kijk maar bij RDW 36-TR-05. Op kenteken gezet begin 1978 omdat je vanaf begin 1978 de gele kenteken plaat werd geintroduceerd en die wilde iedereen hebben natuurlijk. Nu is het andersom. Nu wil iedereen met blauwe platen rijden ook al is de auto van na 01-01-1978. Vind het gewoon te lelijk voor woorden als je met met een 83-er golf rijdt met blauwe platen. |
#24
|
||||
|
||||
Quote:
+1
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#25
|
||||
|
||||
ga ik nog een stapje verder
stalen bumpers op een 83er... kleine achterlichten in een 83er.. dat is al helemaal geen porem |
#26
|
||||
|
||||
Quote:
De combi brede achterlichten en stalen bumpers is nog een graadje minder porem.
__________________
88 cabrio 2.0 83 golf gl 1.5 |
#27
|
|||
|
|||
Quote:
Stalen bumpers op een cabrio dan rijdt je echt voor schut. Kan er echt niet bij dat je zoiets doet. |
#28
|
||||
|
||||
Van de andere kant... als iemand daar gelukkig van wordt, gewoon lekker laten. Zolang die persoon er maar blij mee is
__________________
Gr. Mark Rides: '03 VW Golf 4 daily '83 VW Golf 1 GTI project '83 VW Golf 1 LX diesel donor '92 Mitsubishi Colt sold |