|
||||
|
||||
hulagirl
Ik ben al een eeuwigheid opzoek naar een 'Hulagirl' voor op mn dashboard.
Maar tot nu toe ben ik nog niet geslaagd. Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
|
||||
|
||||
Online in the USA zo te zien aan de university sticker op de achterruit. Ik heb ze in NL ook niet echt gezien.
|
|
||||
|
||||
volgens mij heb ik gister op de duitse ebay 1 gezien ff gaan kijken
edit :::: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...6185706718&rd=1 :::: edit gevonden Last edited by mark_84 : 13-06-2005 at 17:06. |
|
||||
|
||||
ik ben ook al tijdje op zoek naar zoiets, ik zag ze verleden jaar op Spa staan, bij de Moon tent, maar die prijs was echt niet gezond. de preciese prijs weet ik niet meer.
laat me ff weten als je iets gevonden hebt. groeten
|
||||
|
||||
das een hulaman op ebay man :P
|
|
||||
|
||||
:o oeps zie het nou ook pas
|
|
||||
|
||||
Ik zie dat ie ook in de wakeboardbus zit ---> http://www.wakebus.com/
bij foto's en dan cool pics. ik zou alleen ff die stickers van die bus aftrekken als ik hem was!
|
||||
|
||||
Jaja,... ik heb ze http://stores.ebay.com/The-Deal-Whe...1QQftidZ2QQtZkm
Ik heb alleen geen creditcard,... misschien dat we er 'samen' een paar kunnen bestellen?... en dat we dan het geld overmaken naar de persoon die betaald?!
-------------------------------------------------------- ---> I prefer to be called... "evil genius" Last edited by Dienjo : 13-06-2005 at 18:30. |
|
||||
|
||||
split van centre (in de uk) heeft ze regelmatig op hij stand te koop staan.
die jongens zie je tegenwoordig regelmatig op nederlandse meetings, dus misschien ook wel op budel
|
||||
|
||||
ok, eerst van het weekend maar ff kijken.
|
||||
|
||||
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll..._PcY_BIN_Stores
ff verder kijken bij andere artikel dieser verkaufer van die hoeladude...
|
||||
|
||||
Quote:
coooool !
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Heb een hulagirl gekocht bij de bijenkorf, bij de Chil-Out afdeling. Ze is niet helemaal gelijk als op de foto, maar ze kostte ook maar 14 euro dacht ik...... Weet niet of ze ze nog hebben.
|
|
||||
|
||||
Op retro mania stonden er 2, 25 euro per stuk...
Heb ze vorig jaar budel ook gezien dus wie weet heb je aankomend weekend wel geluk! Succes!! |
|
||||
|
||||
Quote:
je kan je ook aanmelden bij paypal, dan kan je geld overmaken van je rekening naar paypal en hem ook betalen heb je geen creditcard voor nodig, ik heb het ook en het werkt perfect....
|
||||
|
||||
Ik heb er ook eentje op m'n dashboard staan waggelen.
Ik heb het gekocht in de Converse shop bij ons in Antwerpen. Ik dacht voor 8 euro zoiets... Aircooled greetz, Humby |
|
||||
|
||||
people it is just arround the corner, I can't beleve that nobody has seen it...
funbox.nl
50c aka Tzar I speek dutch and I can read dutch but I am really bad in writting! So keep it Dutch! Last edited by 50c : 16-06-2005 at 22:34. |
|
||||
|
||||
coole pet!! |
|
||||
|
||||
I.d.d! :p
|
|