|
||||
|
||||
Knap werk! Het ziet er goed uit allemaal!
|
|
||||
|
||||
Kan je er Trackday Corrado van maken? Verder maar geen details in de titel want die wisselen nog wel eens hahaha.
|
|
||||
|
||||
Sure!
|
|
||||
|
||||
Dat was snel, thanks!!
|
|
|||
|
|||
Wanneer gaan we deze op het circuit zien?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met alles wat er momenteel speelt, ben ik bang dat ik hier heel 2020 nog wel voor nodig heb |
|
|||
|
|||
Quote:
Voor mij geen probleem, ik volg het hier met plezier. |
|
||||
|
||||
Het subframe op de werkbank gehad en alles helemaal rondom gelast. Toen alles eronder vandaan was gelijk even de tijd genomen om de Haldex even goed met de hogedrukspuit en wat ovenreiniger te ontdoen van al het vuil.
Komende weken eerst wat werk voor anderen en even lekker naar het buitenland. Daarna zal ik beginnen met de draagarmen (draagarm op de foto was een probeersel) de spoorstangen en het monteren van de Rallye tank. |
|
||||
|
||||
Prachtwerk.
|
|
||||
|
||||
Lekker bezig!!
|
||||
|
||||
Mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
Knap stukje werk !!
|
||||
|
||||
Nice! knap hoor om zoiets te maken!
|
||||
|
||||
Thanks allemaal, kan niet wachten om weer verder te gaan!!
|
|
||||
|
||||
Ik ben begonnen met het maken van de mal voor iemand anders subframe. In tegenstelling tot mijn eigen subframe zal deze ook motorsteunen krijgen (mijn blok hangt aan het chassis). De mal is inmiddels klaar en de eerste delen van het subframe zijn gelast.
Nu even wachten op de nieuwe lading chromoly om dit zo snel mogelijk af te kunnen maken en weer verder te gaan met de Corrado. |
|
||||
|
||||
Deze week het subframe voor mijn Duitse vrienden af kunnen maken. Vanavond de draagarmen en dan kan alles met de postbode mee.
Ondertussen zijn er ook weer wat nieuwe onderdelen voor de Corrado onderweg (onder andere verstelbare top mounts voor de achterzijde) zodat ik volgende week weer lekker verder kan klussen aan mijn eigen auto. Last edited by Extremy : 01-04-2020 at 08:45. |
|
|||
|
|||
Weer mooi dit!
Heb je al eens het verschil gewogen tussen de OEM subframe, en eentje van jou? |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Net even gewogen met een simpele personenweegschaal, dus heel nauwkeurig is het niet. OEM woog rond de 11kg, mijn subframe kwam op 5,5kg. Dit was voor alleen de subframes, geen draagarmen (zijn nog niet klaar). |
|
||||
|
||||
Echt gaaf!
|
|
||||
|
||||
Bijna klaar, alleen de bevestigingen van de stabilisatorstang nog en dat valt eerlijk gezegd vies tegen
|