#41
|
||||
|
||||
Gaaf dit
|
#42
|
||||
|
||||
Schiet al lekker op! Wat een werk zit erin hè.....
Je kan trouwens bij ali rvs AN bungs kopen...die kan je dan lassen aan de brandstofrrail. Kan je daar ook AN fittingen aan monteren ipv slangklemmen
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#43
|
||||
|
||||
Die R1R's zul je wel nodig gaan hebben, gaaf project!
|
#44
|
||||
|
||||
Heel gaaf gedaan!
|
#45
|
||||
|
||||
Zo brian bij de 5 poging toch me log in goed gegokt.
Dik project vriend, zal je hier ook volgen. En zelf ook eens een update doen want zie dat me vento nog oranje is in me topic hier
__________________
keep on modifying |
#46
|
|||
|
|||
Quote:
Welkom terug Maurice! Idd tijd om jouw topic ook even de grote update te geven |
#47
|
|||
|
|||
Quote:
op sommige plaatsen nog steeds denk
__________________
na de 16V-G60 en de Polo Turbo eens een vr6 turbo bouwen. |
#48
|
|||
|
|||
Hier ook niet stil gezeten
Aandrijfassen binnen gekregen alles in elkaar en zover mogelijk getest Buitenkant na 35 jaar ook wat liefde gegeven en toen was het zover, de grote dag. Dyno day Ding had nog niet fatsoenlijk gedraaid, bak niet kunnen testen of zelfs oliepeilen maar goed. Op hoop van zege naar de heren van Beek Auto Racing getuft en na een uur hadden ze hem draaiend. Ik had als streven 450pk op euro 98 maar dat was na eerste run bij 6000 toeren al gehaald op wastegate druk (1.7 bar) Toen besloot de tuner om maar eens tandje bij te doen...... Na dat ik zelf ongeveer bang werd van mn eigen auto heb ik maar gezegd dat ik het wel genoeg vind. Had dit vermogen nooit durven dromen en dat op shell v-power Moet nog wel wat dingen doen voordat het allemaal optimaal is. paar sensoren aansluiten uitlijnen remmen nog een keer ontluchten zoek nog een mk6 dsg pookhoes frontbalk rubbers upgraden |
#49
|
|||
|
|||
Geweldig resultaat, maar hoe ga je dit ooit op de weg krijgen?
|
#50
|
||||
|
||||
Holy shit wat een vermogen ja!!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#51
|
||||
|
||||
Verdomme dat is een pak vermogen! Slipte de auto niet door op de rollenbank?
|
#52
|
||||
|
||||
Je zal er naast staan bij de stoplichten....
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#53
|
|||
|
|||
Dat zijn al erg mooie cijfers!
Last edited by thomassie : 06-05-2019 at 10:40. |
#54
|
||||
|
||||
Wat een kanon joh!!
__________________
|
#55
|
|||
|
|||
Bedankt!
Opzich vanaf de 4e versnelling is het goed te doen (100+ kmph) Op de dyno hadden we in de 2 wielspin Hopelijk eind vd week de dsg 100% werkend en zaterdag op de brug weer ff knutselen |
#56
|
||||
|
||||
wat n cijfers haha
mooi hoor |
#57
|
|||
|
|||
hier ook maar eens afstoffen, zonder goed nieuws
half jaar terug begon dat ding ineens akelig te tikken, hmm fck. eens kijken, ging met het toerental mee maar was zo hard dat het amper te traceren was. olie er uit, niks geks carter er af, drijfstang lagers er af, niks geks hmm, dan de kop er maar af. F*CK! ik kon wel brullen, maar ja. Na een half krat, tsja zit al zoveel tijd en geld in. Toch maar weer opnieuw. Wat het nou is, dat stukje metaal, geen flauw idee Zuigers er uit, waren ook niet fris meer ringland verbogen hups blokje er uit Kop naar kronenburg gebracht, succes ermee. Hoor het wel Kop gescheurd. 4 kapotte kleppen van een paar gesmolten bougies Big port agu kop geregeld en op laten knappen. Nu hij er toch lag maar laten flowen. Before (oem small port) After, bewerkt AGU En nu we toch bezig zijn en we moeten toch weer boren. Stroken die zooi There is no replacement for displacement 2.0 tfsi krukas gescoord Verse turbo met 44mm gate ipv 38 Paar andere ankers gescoord ook, hebben nog wat liefde nodig En doe is gek, tractie hebben we niet dus ik ga een poging doen om het volgende nog op de mk2 te bouwen ABS Traction control Boost by gear en misschien nog wel EDS ook Wat is er ondertussen onderweg Bartek fuel rail 1000cc injectoren ipv 750cc CP 83mm 8,5:1 zuigers Eagle heavy duty drijfstangen met ARP925+ bouten ACL kruk en drijfstang lagers Ohja, groter in en uitlaatspruitstuk komt er ook op Last edited by Brian93 : 17-02-2020 at 21:34. |
#58
|
||||
|
||||
Kut van de tegenslag maar je hebt er een erg positieve draai aan gegeven!! Ben erg benieuwd naar het resultaat straks!!
|
#59
|
||||
|
||||
Damn, wat zonde... bult werk ook weer.. maar positief verder gaan inderdaad en je bent niet de enige😬💪🏼💪🏼
|
#60
|
|||
|
|||
Blijft altijd kut Brian, maar uiteindelijk komt ie straks nog harder terug💪💨💨
|