#401
|
||||
|
||||
Quote:
Kwam deze niet tegen jou uitlaat (flens) aan? zoals wij hem voor ons hadden kwam hij er onderhand in Ik twijfel of we deze er tussen krijgen met nieuwe rubbers.. Kijken of er wat voor te krijgen is .. |
#402
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, zit compleet vrij. Hierbij een foto van een andere hoek. Misschien verschil in het spruitstuk? Spreek nog regelmatig met mensen die met een golf 1 g60 ombouw bezig zijn. Ook omdat mijn topic op het forum staat. Elke keer ben ik verbaasd over de diversiteit aan problemen waar je tegenaan kan lopen. Soms ben ik het ook gewoon vergeten, als jep roject inmiddels al heel wat jaartjes af is dan vergeet je wel is welke hobbels je allemaal hebt moeten nemen.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#403
|
||||
|
||||
Haha ja snap ik!
Maar wij (ik denk iedereen) is heel blij met de hoeveelheid (detail) fotos en bijbehordende uitleg ! Bij christiaan zit deze Stabi stang exact op de 2 uitlaatflensen, dus precies verkeerd :-) |
#404
|
||||
|
||||
Het lijkt erop dat het spruitstuk wat langer is in het voorbeeld hierboven. Voor nu laat ik het even voor wat het is, eerst maar even draaiend krijgen. Tzt zal het of een ander spruitstuk moeten worden of iemand zal er zijn las skills op los mogen laten.
inmiddels al wel zover dat de motor rond gaat, slaat alleen nog niet aan. Ergens nog een - waarschijnlijk - electra probleempje oplossen. Bij het op contact zetten gaat de benzine pomp nog niet lopen. 12v. op de pomp zetten laat de pomp zeker wel draaien (de eerste benzine lekkage ook al opgelost). Binnenkort daar maar weer mee verder. In de tussentijd met de Volvo luchtfilterbak aan de knutsel. Onderkant passend maken, lekker stinken. Hier nu nog een gat in maken voor het aanzuigen van lucht, daarna de buitenkant netjes zwart maken.
__________________
Cabby |
#405
|
||||
|
||||
Heb je wel vonk of ook niet?
Wil je niet bang maken maar ik heb tijdens mijn ombouw mijn computer omzeep geholpen. Ik had per ongeluk de golf 1 GTI brandstof relais 1 in de zekeringenkast laten zitten ondanks het relais van de G60 ook ingebouwd had. Dat heeft toch invloed op elkaar gehad want ik had wel vonk en geen pomp. Nooit echt meer naargekeken naar die computer maar we vermoeden op dat moment dat er een massa spoor was doorgebrand.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H |
#406
|
||||
|
||||
Die heb ik inderdaad ook op mijn netvlies staan, je verhaal daarover heb ik ook gelezen. En daarin ben je volgens mij ook niet de enige....
Eigenlijk wel interessant of dit te controleren / te repareren is. Ik heb nog een 2e ECU liggen maar heb geen idee wat de staat van deze is.
__________________
Cabby |
#407
|
||||
|
||||
|
#408
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit inderdaad wat verschil in de lengte van het spruitstuk. De stabi valt bij mij - precies - op de flens. Binnenkort er maar een stukje tussen (laten) zetten. Spruitstuk ligt er inmiddels weer onderuit. Ik was even vergeten dat je dan ontzettend veel los mag halen
__________________
Cabby |
#410
|
||||
|
||||
Prima oplossing zo !!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#412
|
||||
|
||||
Quote:
Filmpje doet het helaas (nog) niet |
#414
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie het, tikken lopen ook gewoon hé! Kriebelt nu nog meer om die van mij af te gaan maken |
#415
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd! Altijd een mooie mijlpaal, de eerste start.
|
#416
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kijk net naar buiten....'t is nog geen cabrioweer, dus nog tijd zat om die puntjes aan te pakken Heerlijk is dat als je hem voor de eerste keer kunt starten !!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#417
|
||||
|
||||
Super!! Altijd spannend om de eerste keer de sleutel om te draaien
|
#418
|
||||
|
||||
Mooi, goed bezig
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#420
|
||||
|
||||
De wielen zijn inmiddels ook "klaar" .
Bandjes er nog om, op naafkajpes jacht en dan kunnen ze eronder. Inmiddels ook aan het puzzelen wat allemaal aan te schaffen om de remmerij aan te passen. Ik heb wel een setje (van de gesloopte corrado) remklauwen voor / achter, maar het is en blijft toch allemaal 30 jaar ouwe meuk. Nieuw is er gelukkig ook nog wel veel verkrijgbaar. Alleen valt me dat qua prijs weer een beetje tegen
__________________
Cabby |