|
||||
|
||||
Het sleepoog heb ik verwijderd en wat roest weggehaald zodat het achterpaneel af is gelukkig.. Lastig klusje en zit best wel veel tijd in, maar ben tevreden en kan weer door naar het volgende
Hier is het roest goed te zien en heb ik hersteld: En weg is het sleepoog |
|
||||
|
||||
Netjes! Komt het einde inmiddels al een beetje in zicht met de koets?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zeer er weer super uit!!
|
||||
|
||||
Quote:
Zit nog wel wat werk aan, maar die het vooral rustig aan en zo netjes mogelijk. Het kan veel sneller, maar heb niet zo veel vrije tijd en werk er vooral aan omdat ik het leuk vind om te doen. Ik heb er het eerste deel van de Syncro vloer al ingelas en ga vd week de andere kant doen. Na de vloer moet de tunnel er nog in, maar alles is al voorbereid en ligt klaar waardoor het nu al vlot de goede kant op gaat. Er komt nog een halve kooi in en waar ik ook nog werk aan heb, maar wil hem van de lente laten spuiten en is goed haalbaar Naast deze auto heb ik nog een mk2 als circuitauto en waar ik een poos mee opgehouden ben door gezondheidsproblemen. Ook deze auto wil ik ooit eens afmaken en heb genoeg hobby voor de aankomende 10 jaar denk ik Je weet van de problemen die ik heb met de gemeente enz, en het lijkt nu helemaal goed te komen en is nu voor 99% geregeld. Zoals het plan nu is, gaan we een nieuwe werkplaats bouwen |
|
||||
|
||||
Super mooi Wilco!
Inderdaad lekker op het gemak dan is het het leukste Meer dan hobby genoeg lekker hoor! En hele goede berichten wat betreft de toekomst Ben erg benieuwd! Neem begin volgend jaar eens contact met je op
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Da's mooi nieuws Wilco!!
|
|
||||
|
||||
Weer een stapje verder met de Syncro-vloer die ik hier in aan het maken ben. De grote vloerplaat had ik nog nieuw liggen en alle andere delen heb ik uit een gebruikte Syncro gehaald, per deel netjes gemaakt en zodat ik deze er nu deel voor deel in kan zetten.
|
|
||||
|
||||
Die vloer komt best een eind omhoog ! Nooit geweten dat een syncro dat had.
Knap werk weer Wilco.
|
||||
|
||||
Respect
|
|
||||
|
||||
Zoals altijd, super netjes weer! Ik ben zelf ook bezig met een 4-motion ombouw en er komt zoveel bij kijken, om het dan ook nog op dit hoge 'af fabrieks' niveau te doen, respect!!
|
|
||||
|
||||
Zeer netjes weer wilco! mooi ook nog zo'n nieuw deel
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals ze in het Engels zo mooi zeggen, made of Unobtainium. Hadden ze er daar maar een paar duizend meer van gestanst |
|
|||
|
|||
wilco had de allerlaatste (en die lag al een tijdje bij mij id schuur )
|
||||
|
||||
Mooi topic!! Ben benieuwd naar de rest. Ik heb ook plannen om die van mij om te bouwden naar R32. Met zo'n topic leer je nog eens wat.
|
|
||||
|
||||
Nu de Zwarte Golf 3 Cabrio in zijn eindfase zit, heb ik eindelijk weer wat aan mijn eigen auto kunnen werken
Doordat de midwintermeeting in Twello is opgeschoven naar 24 Mei, heb ik de zwarte cabrio niet meer tot mijn beschikken omdat deze dan bij de klant thuis staat tegen die tijd. Het idee voor nu is om deze auto als project op de meeting te zetten zodat iedereen die het leuk vind, deze halverwege zijn kan en waarvan nu nog veel werk zichtbaar is en die laten niet meer zullen opvallen . Ik doe dan ook mijn best om zo veel mogelijk laswerk af te krijgen voor 24 Mei De Tunnel is inmiddels af en kan weer verder met de achtervloer: Deze 2 delen heb ik laten stralen en heb ik in de Etch-primer gezet alvorens ik ze er in las: Zoals op de foto's te zien is, heb ik deze tunnel niet alleen vast gelast dmv proplassen, maar heb hem ook aan de binnenzijde doorgelast met kleine rupsjes om de paar cm. Ik heb dit gedaan omdat de mk2 te swak is in de deuropeningen en te veel tordeert. Ik zou hem het liefts nog verder verstevigen, maar daar doe ik de auto zelf meer slecht dan goed aan doordat ik dan op plaatsen moet gaan lassen daar waar ik de achterkant niet kan behandelen en vrij spoedig zal gaan roesten enz. |
|
||||
|
||||
Ziet er weer top uit
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit wilco! ben erg benieuwd naar verdere vorderingen
de klant van de cabrio niet bereid z'n auto een dagje bij de stand te zetten de 24ste? ik hoop er dan ook bij te kunnen zijn. de midwinter is voor mij toch altijd 1 die op 1 of andere manier altijd rot valt. 3 jaar geleden toen ik de R32 net had ben ik er nog wel geweest
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi John, De eigenaar woont in Antwerpen en is een eind rijden. Ik zal hem er best voor gebruiken mogen, maar er zijn grenzen in wat ik van iemand kan vragen natuurlijk en vind dit wat te gek eigenlijk. Waarschijnlijk zet ik er mijn eigen project neer zodat iedereen het laswerk kan zien alvorens hij gespoten word en is weer eens wat anders misschien. 24Mei is een erg mooie datum zo net na het Hemelvaart en in de tijd dat Wortersee ook afgelast is. Ik hoop dat het goed mag gaan zodat dit evenement kan blijven bestaan |
|
||||
|
||||
Quote:
das wel een dingetje ja! das niet van even om de hoek laten we inderdaad hopen dat 24 mei een datum is die we kunnen gaan behouden
|
|||
|
|||
wat een karwei zeg , erg gaaf
houd je bij hoeveel uur er in gaat zitten ? |