|
|||
|
|||
Koffer/hoedenplank speakers
Hey iedereen,
Ik heb sinds kort een Golf mk2 1.3 carb. Ik zou graag de speakers in de koffer (langs de hoedenplank) vervangen want ze zijn wat versleten. Is er iemand die me een goede set kan aanraden die ook pasklaar zijn? Voor zover dat ik kan zien zijn de originele ovaal en 12cm x 8cm thnx |
|
|||
|
|||
Google maar is op 4x6” speakers, als ik mij niet vergis is dat de juiste maat.
|
||||
|
||||
Let op dat je niet met een te dikke rand uitzoekt, JBL heeft een best dikke rand er boven en dan krijg je ze niet vast. Een auto audio inbouwer kan wel aan de juiste komen.
|
|
||||
|
||||
En een uitstekende tweeter geeft hetzelfde effect.
Beetje zoeken maar ze zijn wel te vinden. Idd 4"x6" die trouwens voor meer modellen naast de hoedenplank zijn gebruikt
|
||||
|
||||
Vroegah gingen we toch gelijk voor een set 6x9 in de hoedenplank?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom zijn hoedenplanken zonder gaten nu onbetaalbaar.
|
||||
|
||||
Quote:
In die krantenpapieren hoedenplanken kon je echt niets fatsoenlijks zetten. Ik zaagde netjes een nieuwe van mdf
|
||||
|
||||
Quote:
En plexiglas, spiegels, composets, versterkers en powercaps en en en. wat een tijd was dat |