|
|||
|
|||
Mk1 diesel restauratie
Even snel voorstellen heb een topic lopen van mijn golf gti die ik onder handen nam sommige hebben dat misschien wel beetje gevolgd...
nu is mijn net gekochte diesel aan de beurt. En deel graag enkele fotos met jullie. Heb ook nog een golf 1.1 , caddy , cabrio gti in de collectie Last edited by spucknapf159 : 12-04-2019 at 23:04. |
|
|||
|
|||
Bij aankomst.
Last edited by spucknapf159 : 14-04-2019 at 21:19. |
|
|||
|
|||
Staat al volledig kaal voor de moment.
Klaar om alle roest aan te pakken. |
|
||||
|
||||
Wat is het plan? Helemaal overspuiten?
|
|||
|
|||
Bedoeling is zoals mijn ander project mk1 gti restauratie staat ook op het forum. Bedoeling van A tot Z alles vernieuwen en behandelen tegen roest alle onderdelen opnieuw lakken zoals fabriek af.
|
|
|||
|
|||
Nice!
|
|||
|
|||
En blijven gaan
In die zin jammer dat het geen gtd is. Komt goed |
|
|||
|
|||
Rechter achter wielkast done!
Alle roest uitgezaagd in pasvorm van mijn gemaakte plaatjes Hoek volledig weg gerot. Alle plaatjes inlassen Binnen wielrand gestoken Buitenwiel rand gemonteerd. Alles terug afdichten met multiprotect nadenkit. Last edited by spucknapf159 : 16-04-2019 at 20:57. |
|
||||
|
||||
Mooi werk!
Deze wordt weer puntgaaf zo te zien. |
|
|||
|
|||
Update:
Terug wat las- slijp werk gedaan. Hier ook nieuwe binnen en buiten rand op gezet zoals de rechterzijde De gekende plaats van de golf 1 Als al het laswerk gedaan is ga ik de wielranden nog afwerken met tin. |
|
||||
|
||||
Goed werk !! Grondige aanpak..
|
||||
|
||||
Flink wat laswerk maar ziet er al goed uit hoor!
|
|||
|
|||
Update
Enkel fotos van het laswerk. Niet alle fotos ga ik op het forum plaatsen want er zijn veel roeste plekken meer dan gedacht, en veel meer dan mijn gti van 81 geweest |
|
|||
|
|||
Wielranden in tin gezet
|
|
|||
|
|||
Wat een werk zeg! Zat veel roest aan zo te zien..
|
||||
|
||||
Wat een megaklus en hoe mooi gaat dit worden, complimenten! Ik bedenk alleen dat dit ook allemaal bij mij kan ontstaan op die plekken. Moet er niet aan denken.
|
|||
|
|||
gouden tip spoel de modder altijd goed weg achter de wielranden en rond de tankhuls dit kan een hoop ellende verhelpen want er hoopt soms veel modder op op die plaatsen en modder houd vocht lang op waardoor het gaat roesten.
Als mijn restaureerde wagens af zijn spuit ik alle holle ruimtes en kokers in met was. En de naden dicht ik mooi terug af met nadenkit waar nodig zoals in de fabriek. |
|
|||
|
|||
Laatste laswerkje.
Motor ruimte gezandstraald. Schuren en in epoxy gespoten Tijdens het drogen wat montage werk |
|
||||
|
||||
Heel mooi werk allemaal hier! Petje af, echt.
|
|
||||
|
||||
Wat een werk!
Je zal ook wel blij zijn dat ie in epoxy staat |