#1
|
|||
|
|||
Golf Mk1 GTI 1982
Sommige slaan echt door, kijk hier maar https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...previousPage=lr
__________________
Golf I GTI W65 Pirelli L90E 1983 |
#2
|
|||
|
|||
Mooi ding maar die prijs is echt bezopen.
Apart dat alles zowat nieuw is behalve het kvs reservoir |
#3
|
||||
|
||||
Om nog maar niet te spreken over die ‘universele’ bouten in de versnellingsbak pffffff
Als je 30.000 gaat vragen moet alles PERFECT zijn.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#4
|
|||
|
|||
Restauratie kost zomaar 15-18.000 euro zoals het hier is gebeurt. Bij verkoop onder 25.000 leidt de verkoper verlies. Restaureren van een auto waar er nog zoveel van zijn, in goede staat, komt er financieel niet uit. Voor 30.000 kun je ook mijn gti uit 3-'77 kopen mocht ik hem weg willen doen. Is ook helemaal gerestaureerd en in bijna nieuwstaat. Ik heb nog een zeldzame roestvrije zilveren golf cabrio Gli staan uit 1979 met ronde tellers met de originele kunststof kap af fabriek en zou hem graag restaureren maar doe het niet want dat is geld zoekmaken bij verkoop.
|
#5
|
|||
|
|||
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Restaureren doe je inderdaad voor jezelf. Ik ben een Touran naar R32 aan het ombouwen. Bij verkoop krijg ik daar echt niet voor terug wat er in gestoken is. Ik denk dat het nog niet in de buurt komt Hetzelfde geldt voor mensen die een taxatiewaarde verwarren met een verkoopprijs. De taxatiewaarde is leuk voor jezelf en de verzekering maar totaal niet realistisch voor verkoop.
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#7
|
|||
|
|||
Lukt me niet de pics er goed bij te krijgen.
|
#8
|
|||
|
|||
Prachtige '77!
Heel heel mooi, ziet er een nieuwe uit! Felicitaties Meer fotos? Ats zijn te breed 6 of 5.5 is zoveel mooier, maar dat is keuze |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Image tags gebruiken [ i m g ] link [ / i m g ] Maar dan zonder al die spaties
__________________
2018 Volkswagen Up! GTI 2014 Volkswagen T5 GP 2005 Volkswagen Golf 5 GTI DSG 2003 Volkswagen Touran R32 |
#10
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel. Ben half uur bezig geweest met vrouw en dochter om de pics erbij te krijgen maar wil nog niet echt lukken. Nu is iedereen chagereinig hier. |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel! Zie mijn vorige post sorry. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
Ats-en vallen mooi binnen de wielkasten. De cabrio is iets extremer verlaagt en voor heb ik negatief laten uitlijnen zodat de banden mooi binnen de wielkasten vallen. Bij de gti het zelfde verhaal maar dan iets minder extreem. Vind het zelf perfect zo. Heb ook nog de originele lichtmetalen velgen bij de gti waar hij af fabriek mee is afgeleverd. |
#13
|
|||
|
|||
Mooie auto's !!!
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#14
|
||||
|
||||
|
#15
|
|||
|
|||
blijft een droom zo een vroege gti
|
#16
|
||||
|
||||
Quote:
En dat lelijke nieuwe kenteken dan..
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |
#17
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, voor de verzekering is het minder leuk, die zouden veel liever hebben dat een auto niet getaxeerd is me dunkt, dan hoeven ze je bij schade of diefstal alleen maar de oud ijzerprijs uit te keren. Quote:
Dat zou nou echt het laatste zijn waar ik over zou vallen, áls ik er al over zou vallen.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#18
|
||||
|
||||
nja in het geval van de zilveren?
ben blij dat ze een 1800 gepakt hebben hiervoor.. de restauratie zal inderdaad enorm veel centen gekost hebben.. daar verkijkt men zich op.. toch zeker als men zelf niet alles in eigen beheer kan/doet uit elkaar halen is het probleem niet.. maar dan stralen/epoxy.. laswerk .. weer hier en daar stralen en eventueel epoxy strakzetten /spuiten..,reken op 120 uur..(als het ECHT netjes moet ,2x blanke lak bijvoorbeeld) interieur opnieuw bekleden.. een 20 voets container met nieuwe onderdelen.. poedercoaten/passieveren.. motor en bak revisie en dan zal ik best nog veel vergeten bovendien loopt kleinmateriaal enorm in de papieren.. aan schijven en blokken ga je niet dood ...aan een klemmetje zus ,plaatje zo wel en dan is een Golf 1 GTI nog gruwelijk simpel.. dus stel je kunt de eigenaar zo gek krijgen..om hem voor 25 mee te krijgen?.. snel afrekenen ,overschrijven en wegwezen.. mits de liefde voor zo'n GTI diep genoeg zit en je zakken idem diep.. als je een frikandel in slechte staat moet kopen ,en dan door heel dit circus heen moet ga je dit niet redden..met die centen ikzelf misschien voor 10 minder ..maar het is min of meer mijn werk.. dat is heel anders.. iemand hier op het forum kocht laatst een Lhasa groene Pirelli in hele nette staat.. maar die is niet nieuw gerestaureerd en heeft links en rechts wat..die moest al 10+ kosten.. ik heb geen hoge school gehad net als de meesten van jullie,maar ik begrijp zelf nog wel dat je dan ,wil je hem nieuw hebben nog eens zoveel kwijt bent.. |
#19
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je helemaal gelijk in. Schroefje hier, schroefje daar.. Daar gaat heel veel geld in zitten. Mijn auto was een hele goede basis, maar toch gaat er veel geld in zitten, wil je het netjes, goed en betrouwbaar doen. Kun je die aangeboden GTI voor 25 mee kunnen krijgen en je kunt het betalen, nou dan wist ik het wel.... Inderdaad deal maken en gaan genieten van je nieuwe aanwinst
__________________
Golf MK 1 1800 GTI 1982 Golf MK IV 2.0 2000 Kever 1300s 1973: sold Opel Manta A 1973 Chevy Bel Air coupé V8 1958 |
#20
|
||||
|
||||
25k ging ik een e92 M3 voor halen, geen golf 1 gti iig
__________________
BMW E30 325i Golf 7 highline business R |