|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha helemaal niet je bent niet de enige! En super, dat is ook de bedoeling van dit topic! Overigens is afgelopen dinsdagnacht onze mooie dochter Robin geboren, moeder en kind maken het goed! Maar dat betekent natuurlijk wel iets minder tijd voor de golf.. |
|
|||
|
|||
Van harte. En er zijjn belangrijkere dingen in het leven dan een auto.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En zo is het !!!! VAN HARTE!!!! |
|
||||
|
||||
Van harte! Golf loopt niet weg, geniet ervan!!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd man!!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd!
|
|||
|
|||
Dikke proficiat!!!
|
|||
|
|||
Proficiat met de kleine spruit dat ze op mag groeien tot een mooi en gezond mens
|
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Van harte!
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd man
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gefeliciteerd Frank. Maak van dat "minder tijd" maar van hopen dat je nog is wat mag doen Maar ik kan je geruststellen de tweede is nog erger.
|
||||
|
||||
Quote:
ff rustig in t dorp he gefeliciteerd Frank! |
|
|||
|
|||
Gruwelijk gaaf Frank! Gefeliciteerd.
Heb hier zo vaak gekeken en dan was het, 'die testbank doet het nog niet' Heel dik, wat een doorzettingsvermogen ook. Geniet er van, lekker rijden joh!! Hoop hem ooit in het echt te kunnen bewonderen.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha dat gaat niet in die golf Thanks! Quote:
Thanks! dat genieten lukt heel goed! Tussen de luiers door gelukkig nog wat tijd kunnen vinden om aan te golf te sleutelen! Omdat ik nu wel eens het circuit op wilde met de golf moest er nog wat gebeuren aan het aanzuiggeluid. De geluidsrestricties worden helaas steeds strenger op circuits, vooral voor de avondsessies. Voorbeeld van de limieten voor Zandvoort: 9:00 - 17:00: 95dB 17:00 - 19:00: 92dB 19:00 - 21:30: 89dB Om de golf iets stiller te krijgen heb ik besloten om in plaats van het filter direct om de kelken, een airbox te plaatsen, dit zou zon 6dB moeten schelen. Hoe het was: In verband met de beperkte ruimte die er beschikbaar is, vooral in de hoogte naar de motorkap toe was het nog een uitdaging een passende airbox te vinden. Uiteindelijk gekozen voor een Silverstone airbox van Reverie. Deze zou onder de motorkap moeten passen, heeft voldoende ruimte tussen de inlaatkelken en de airbox, en je kan er direct een filter in plaatsen. Het meeste werk zat er in om alle gaten netjes in de basisplaat te krijgen, als je goed kijkt zie je dat de kelken in de hoogte niet in het midden van de plaat zitten, waardoor de airbox hoger komt te zitten: Dit was helaas nodig omdat je anders de bevestigingsboutjes van de airbox niet kan plaatsen ivm de feulrail: Dit houdt echter in dat de airbox eigenlijk niet onder de motorkap past.. Met een stukje foamtape ertussen gaat de motorkap er echter wel net op, al wordt deze dan wel ietsje omhoog geduwd, gelukkig is het licht en flexibel fiberglass.. Gelukkig is er wel een oplossing voor, Reverie heeft ook een verdiepte basisplaat, hierdoor kan het geheel wat lager gemonteerd worden en passen de boutjes ook nog, dus die ondertussen maar besteld: momenteel zit het er dus nog op met de niet verdiepte basisplaat en ziet het er zo uit, niet verkeerd al zeg ik het zelf : Ik weet alleen nog niet zo goed wat met de inlaatslang te doen. Ik heb aan die zijde geen open gat naar de grill toe, de radiateur zit er voor. Ik heb m momenteel naar beneden gericht maar ben wat bang voor vuil en of water op deze manier. Een gat in het zijscherm of motorkap zie ik niet echt zitten... Ik heb door tijdsgebrek de golf nog niet eens kunnen starten nu de airbox er op zit, dus weet nog niet eens hoe die nu klinkt.. Maar voor nu vind ik het iig goed genoeg en kunnen we het circuit op! Morgen (Donderdag) gaan we naar een avondsessie vrij rijden op Zandvoort om de golf eens echt uit te kunnen laten! verslag volgt uiteraard
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 14-08-2019 at 22:55. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die zien we graag tegemoet. En succes. |
|
||||
|
||||
Mooie airbox!
Kan je je radiator niet wat opschuiven naar rechts en je koelwaterbuizen verlengen? Ik zie dat je de lamellen van je grill ook open gemaakt hebt, dan zou je dan op de plek van je VWMS logo ook kunnen doen zonder de verstraler grill te gebruiken. Dan je hele luchtslang inkorten zodat deze terug een stuk hoger zit en mee met luchtstroom van het rijden. In principe zou je filter het vuil tegen moeten houden. Bij de rode GTI zit bij de verstralers nog een extra grote mazen filter wat gebruikt wordt voor radiator bescherming bij crossmotoren (bescherming tegen stenen). Maar dat lijkt me overbodig zolang je achter de grill blijft.
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 15-08-2019 at 09:43. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, Frank! Veel plezier vanavond en hou hem heel hè...
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Thanks! Jaaa eerst maar even enigszins rustig aan Quote:
Dit is idd ook eigenlijk de enige goede oplossing, alleen dat vergt wel wat werk met het verlassen van de montagebeugels e.d. ook van de oliekoeler die naast de radiateur staat. Wordt een projectje voor na de zomer denk ik..
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 15-08-2019 at 10:08. |