|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
Die kleur.... dat blijft toch wel DE R32 kleur!!
Die A4 heb ik zelf ook gereden 1,5jaar geleden. Ik had ook de S-line. Niet te klagen met zo'n interieur, stoelen zitten prima. Genot om schoon te houden. Had er zelf ook de S-line 3cm verlaging onder maar dat zou ik nooit meer kiezen. |
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Auto staat inmiddels in de stalling en komt hier voorlopig even niet uit.
nog even deze maand afwachten ivm nog mogelijk nodig hebben van een 2de rijdende wagen en dan daarna hop de schorsing in. en eens flink sparen sparen wat plannen en ideeen in het hoofd rondtollen, wil al tijden een deftige schroefset maar dit blijft in iedergeval voorlopig nog maar even uit plannen zijn in iedergeval * RVS uitlaat spruitstuk monteren * Fout meldingen oplossen, zal deze hier later nog eens delen melding 1x gewist maar komt weer terug iets met de lamda oid moet hem even terug zoeken op de laptop * Beurtje geven multiriemen vervangen, blijft ergens olie op zweten dus dat moet ook goed en nog wel wat kleine zaken denk ik ** Ga er nog eens goed naar kijken, vooral met de positie van de accu maar zou graag een luchtfilter van de MK5 R32 plaatsen, vind dit vele malen mooier en de doorstroming lijkt me nog optimaler direct in de grill maar geen idee nog of de accu makkelijk te draaien zou zijn etc idee blijft maar door m'n hoofd malen dus van de winter maar is wat delen los schroeven en kijken hoe alles valt dingen zijn best aan het formaat ** Als de spaarpot het toe laat zou ik misschien met de montage van het spruitstuk de motor eruit willen lepelen en dan de koppeling en ketting samen in 1x mee beetpakken time will tell! dit zal misschien een toch iets te diepe tast in de buidel zijn laatste sfeerplaatje en een voorbeeld foto van zo'n luchtfilter als laatste kleine update nog van een maatje een actieve sub gehad toch net iets meer bass in de auto en past echt perfect hoef er niets voor te laten of weg te halen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Mooie plannen! Gaat vast goed komen zo te zien
|
||||
|
||||
2020 is alweer even bezig, en dan gaat het altijd weer kriebelen met de auto bezig te zijn!
dus weer wat aan het rommelen geweest aan de auto afgelopen weekendjes in de zeldzame vrije uurtjes begonnen met het passen en meten voor een mk5 model forge intake maar dat word zonder het verplaatsen van de accu niets. dus dat blijft mooi zo als het is! misschien het mk4 model nog eens overwegen dan had een mooi subtiele Blaupunkt sub gekregen die perfect past in de kofferbak zonder iets aan te passen dus die hebben ik netjes geplaatst en kabeltjes voor getrokken Auto weer uit de schorsing gehaald vrijdag, gisteren de taxatie weer gehad voor de aankomende paar jaar, en een flinke tourtje gemaakt toch wel weer lekker hoor! up next.. Onderhoud en APK!
|
||||
|
||||
Blijft een prachtige wagen !!
|
||||
|
||||
Heel mooi
|
||||
|
||||
inderdaad, een hele mooi auto
|
||||
|
||||
bedankt mannen!
|
||||
|
||||
Zeer mooie wagen. Heerlijk met dit weer lekker touren
|
||||
|
||||
Auto afgelopen weekend weg gebracht naar Dutchbuild voor groot onderhoud, morgen maar eens gaan kijken daar en helpen wat dingen schoon te maken
al met al is het nodig.. auto krijgt dus weer flink wat liefde overweging van een RVS spruitstuk achterwege gelaten bij wilco al een aantal keren het opknappen van het spruitstuk voorbij zien komen en hier voor gekozen. alles vers, schoon stralen en zwart maken Koppeling en drukgroep vervangen, ketting revisie etc Meer foto's en update's zullen gaan volgen verder in het proces
|
||||
|
||||
Groot onderhoud, netjes hoor!
|
||||
|
||||
Behoorlijk groot onderhoud idd! Lekker bezig
|
||||
|
||||
Kijk zoals het hoort!
Lekker liefde geven 🤩
|
||||
|
||||
Goed bezig, en op een heel goed adres !
|
||||
|
||||
Ja ja.....voor groot onderhoud naar Dutchbuild....
Let maar op, die komt daar net als de rest straks vandaan met een R32 motor en 4motion!!
|
|||
|
|||
Lekker hoor, sowieso bij Wilco in goede handen.
Was de kettingrevisie en koppeling noodzakelijk of is het preventief onderhoud? Hoeveel km heb je nu weg met het blok (volgens mij is je peilstok van een Golf V )? |
|
||||
|
||||
Haha bedankt mannen!
@V6 freak geen idee zou het? eens na checken thanks voor de tip! het behoorlijk groot onderhoud word wel iets groter als gepland diverse stekkers zijn kapot getrokken in een verleden, de voorpijp heeft aandacht nodig de koppeling was ook hard nodig de plaat is waarschijnlijk wel eens vervangen maar de drukgroep zeker niet. dit was overigens ook wel te voelen en de nokkenas van de inlaatzijde is behoorlijk ingelopen. uitlaatzijde begint ook mankementen te vertonen helaas het is even diep in de buidel tasten maar heb besloten in overleg, dat er catcam nokkenassen in gaan komen, als het spaarvarken later weer wat is aangevuld wil ik dan nu ook een forge intake plaatsen en gaan chippen maar dat is voor volgend seizoen dit weekend nog even een dagje het 1 en ander wezen schoonmaken meer foto's en updates later
|
||||
|
||||
Kleine update weer.. levertijd van de nokkenassen is nogal lang..
maar toch weer wat kleine dingen gedaan aantal keer de mogelijkheid gehad die kant op te kunnen om schoon te maken en wat dingen te vervangen uitlaat spruitstukken heeft Wilco er helemaal af gehad alles schoon gemaakt pakkingen, draadeindjes, en moeren weer vers. 1 kant de keering etc gedaan en ik heb nog een NOS accubak voor de R32 van hem kunnen overnemen erg blij mee ook! ik miste deze nog dus dat plaatje is ook weer compleet ik hoop snel meer!