|
||||
|
||||
Quote:
Die wilde ik maken (inboard)maar de accu's van de go pro waren op ze zijn inmiddels opgeladen |
|
||||
|
||||
Gefelitieerd Frank dat hij nu helemaal legaal is!
Quote:
Ik heb je auto enkele keren voorbij horen rijden, maar het zou echt zonde zijn als dat geluid minder was Als het jou je daily was, ok, maar ik zou het lekker zo houden!
|
|||
|
|||
Geluid is op het circuit ook een issue.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Ik denk dat ie met airbox , wel wat minder hard, maar nog steeds erg lekker zal klinken Quote:
Dat is het ook inderdaad, op de avond sessies op zandvoort bijvoorbeeld is de limiet tot 19:00 92dB, en daarna zelf 89dB en daar kom je vrij snel aan als je volgas voorbij komt. |
|
||||
|
||||
Van harte Frank. Wat een mooie kers op een toch al heerlijke taart
|
|||
|
|||
Quote:
Ik wacht (on)geduldig af...
|
||||
|
||||
Quote:
U vraagt wij draaien De AFR-meter moet ik nog even knap inbouwen
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 30-06-2019 at 09:05. |
|
||||
|
||||
Wat een geweld😎 klinkt top!
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt heel hard te gaan. Mooi.
|
|
||||
|
||||
Super gaaf! Wat een geluid!!
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf Frank! Lekker gevoel hè, om na zoveel jaar eindelijk te vlammen in je Golfje 😁
|
|||
|
|||
Wat moet dat zalig zijn om eindelijk na zo'n lange tijd te kunnen knallen
|
||||
|
||||
Geweldige sound! Dat klinkt toch een heel stuk beter dan zo'n trombone... ;-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ja echt super! Wil nu graag snel een keer het circuit op om hem echt te testen, op straat met al die zondagsrijders tegenwoordig is dat toch wat lastig Quote:
haha zo is het, je wilt het liefste de hele tijd volgas om 'm maar te horen! Airbox is overigens besteld, duurt nog even voordat die binnenkomt. |
|
||||
|
||||
Damn, hij loopt echt heerlijk!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klinkt echt super!!!!
|
||||
|
||||
Wel je hand langer aan het stuur houden hé
Al trekt die niet eens één kant uit |
|
||||
|
||||
Haha jaja.. Het valt inderdaad wel mee met het torquesteer, het hangt een beetje van het wegdek af
|
|
||||
|
||||
Mooit geluid zit erin, dat zal ongetwijfeld een dikke glimlach geven op het gezicht
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is het gek dat ik deze al een paar keer bekeken heb?! Potverdikke, dit topic motiveert mij ook iedere keer om zelf aan de slag te gaan. Bedankt Frank!