|
||||
|
||||
Gaat veel met zwarte onderdelen en enkele chrome accenten afgemonteerd worden. Inmiddels zitter er een aantal onderdelen op en de combi zwarte met oranje staat heel erg goed.
Nog wat foto's van het spuiten: En thuis: En de bitumen matten staan ook al op de foto: |
|
||||
|
||||
wow netjes hoor.
|
|
||||
|
||||
Hoe is het inmiddels met deze cabby?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal binnenkort nog eens wat foto's erop zetten. Hij is gedeeltelijk opgebouwd en staat inmiddels weer op wielen. |
|
||||
|
||||
Klinkt goed. Ben benieuwd
|
||||
|
||||
Ik heb hem een keer IRL mogen aanschouwen. Het was maar goed dat ik mijn zonnebril bij me had. Die kleur is echt MEGAVET op een cabrio.
Als ie straks af is zal het een pareltje zijn (Erik kennende )
|
|||
|
|||
Binnenkort.. we zijn al een maand verder!
|
|
|||
|
|||
Ziet er heel netjes uit en ben benieuwd naar de volgende update
Mag ik vragen waar je die bitumen matjes vandaan hebt ? Ik ben zelf namelijk nog op zoek naar deze matjes |
|
||||
|
||||
Volgende update volgt morgen waarschijnlijk.
Ik heb de matjes van Akoestiekwinkel.nl. Ik zal morgen even het type opzoeken. |
|
||||
|
||||
Topic doorgelezen. Topwerk hoor. Doorzetter ook die Erik
|
||||
|
||||
Geen extreme update, de Squareback en een tal van andere dingen hebben mijn tijd ook opgeëist. Maar uiteraard weer een stapje verder.
De wagen is volledig opgeschuurd en daarna gepolijst. Het resultaat mag er wezen vind ik zelf. We zijn dus ook zeer te spreken over de gekozen kleur. In de stralende zon. Nog een berg onderdelen gestraald en gespoten in hoogglans zwart. Waarvan de eerste delen reeds gemonteerd zijn. Wat leidingwerk en een laag stof verder. Achteras opnieuw gecoat en alle veren, boutjes e.d. opnieuw geel gepassiveerd. Schermen moesten hier nog gepolijst worden, maar dat is inmiddels gedaan.. |
|
||||
|
||||
Super kleurtje, succes!
|
|
||||
|
||||
Geweldig !!
|
||||
|
||||
Geweldige kleur! Heerlijk alles weer aanpakken en fris maken.
|
||||
|
||||
Prachtig!
|
|
|||
|
|||
Ziet er prachtig uit ,als de mijne er straks ook zo netjes uit ziet ben ik tevreden
|
|
||||
|
||||
Love that color!! Ben erg benieuwd naar de rest
|
||||
|
||||
Het word weer tijd om hier eens een update te plaatsen, eens kijken of dat morgen gaat lukken
|
|
||||
|
||||
We wachten met spanning op de update!
|
|
|||
|
|||
Erik! Wachten duurt lang...