|
||||
|
||||
bus maak choppend geluid
Ik heb dit probleem eigenlijk al sinds ik mijn bus heb.
Als ik zo'n beetje 70 a 80 kmtjes rijd dan maken mijn banden een soort "choppend" geluid. Ik weet niet hoe ik het geluid beter kan omschrijven maar het gaat zo van chop... chop... chop. Net of mijn banden niet helemaal rond zijn. Wiellagers heb ik half jaartje geleden nog vervangen, dus die zijn het ook niet. Iemand een idee wat dit is?
|
|||
|
|||
Heb dit zelf ook net gehad dat geluid en je zou eens je bus moeten opkrikken en dan het wiel snel rond draaien waarschijnlijk zie je hem dan bobbelen of anders met je hand over het loopvlak voelen dan zal je waarschijnlijk bulten voelen.
Bij mij is dit dus het geval en heb dus kanvasbreuk. Waarschijnlijk is dit bij mij gekomen door het lang stilstaan in de winter op oudere banden. Sjef |
|
||||
|
||||
niet met je handen want als je van die slierten in je handen krijgd dan krijg je t nooit meer uit zelfs met een hand schoen gewoon de band er af halen en stilletjes de band op de grond laten rolllen das t beste