|
||||
|
||||
De winterset onder je Audi blijven mooie velgen
|
||||
|
||||
Bedankt mannen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heb je die beschadigde stoelwang gerepareerd?
|
||||
|
||||
Quote:
Middendeel van n achterbank past precies in de wang, dit heb ik er door een interieurstoffeerder er in laten zetten |
|
||||
|
||||
Tijd voor wat meer foto's van de compo's, ben er nog steeds ontzettend blij mee
Inmiddels naafkapjes binnen, de verloopringen worden op dit moment gemaakt op het werk, maar eerst de foto's die ik nog heb ontvangen van na het opknappen (en slechte telefoonpics, en de randjes moeten inderdaad gepolijst worden, maar voor het idee hoe de naafkapjes gaan staan) Nog een kleine maand wachten en dan komt de golf weer naar huis. dan ga ik meteen gasgeven om de wielen eronder te krijgen |
|
||||
|
||||
Heel gaaf!
|
|
||||
|
||||
Hey mannen, tijd voor weer eens iets de plaatsen hier,
Inmiddels weer een tijd geleden dat de golf uit de stalling is gekomen, hier heb ik hem net wakker gemaakt: Keurig netjes op zijn originele schoentjes, maar hier moest natuurlijk snel verandering in komen, dus meteen een testfitje gedaan incl spoorverbreders, maar nog de oude banden Inmiddels liggen na een heus gevecht de banden erop, top service van Daemen banden en wielen in Venray! en ik moet zeggen dat ik ze er zeer geslaagd onder vind staan, maar altijd ruimte voor verbeteringen natuurlijk. Dus gelijk een nieuwe schroefset van AP besteld :E Nog een aantal dingetjes te doen(voor 17 april ivm hertaxatie): - Grotere rembekrachtiger monteren - Compleet poetsen - Schroefset monteren - Randen van de compomotives polijsten - Zwarte wielbouten monteren Dus we zijn nog wel eventjes van de straat! Maar ik moet zeggen, dit jaar is de ijver een stuk groter dan vorig jaar dus kom maar op met de zomer |
|
||||
|
||||
Zo schroefset is gemonteerd, meteen achter de remtrommeltjes gespoten zodat deze weer fris kijken, voor de klauwen had ik het afgelopen jaar al gedaan
Ook een rembekrachtiger van een van de latere cabrio's met 2h motor gemonteerd, met een kleine aanpassing werkt dit echt perfect, remt super licht en veel feller op het pedaal! morgen wordt hij uitgelijnd en krijg ik de zwarte bouten, dan zullen er betere foto's volgen van de auto met de compo's. maar alvast een wat groter tipje van de sluier |
|
||||
|
||||
Oef gaaf hoor! Ook mooie updates Roel!
|
|||
|
|||
Waanzinnig auto tje is dit. Eigenlijk nog bijzonderder dan een gti naar mijn mening
|
||||
|
||||
Heel mooi!
Golf II Madison 1.8 '90 SOLD Golf II GTI 16v KR '86 SOLD Corrado 1.8 T '89 SOLD Golf I Cabrio G60 Kompr '89 SOLD Golf II CL 1.6 '85 SOLD Golf II VR6 '91 SOLD Golf II Fire and Ice GTD '91 5-deurs SOLD Golf II GTI 8v EV '84 1984 |
|
|||
|
|||
gts velg
Quote:
heb nog 1 orginele gts velg ligt nu in mijn kofferbak als reserve wiel belang bij? |
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal!!
Quote:
Nee bedankt, stroom zelf ook over van de gts velgen |
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf! Laat die foto's maar komen.
Goede keus trouwens, een AP set. Zelf ook gehad, was er erg tevreden over. |
|
||||
|
||||
nog wat foto's van afgelopen seizoen:
|
|
|||
|
|||
2de foto is de max
Hou hem maar in ere |
|
||||
|
||||
Heel leuk!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zag ik je vandaag rijden in de VW Golf GTS. Was vlakbij Staphorst.
Last edited by Theowob : 19-07-2020 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan inderdaad zomaar! Was dat weekend n weekendje in pieterburen geweest met de golf |
|
||||
|
||||
Zo ik ben dr weer n keertje en de komende tijd wat meer, althans dat wil ik gaan proberen! Er is in ieder geval genoeg te delen
De gts gaat namelijk een serieuze operatie tegenmoet, nieuwe huid, opgeknapt hartje, nieuwe bloedvaatjes en zijn botjes worden allemaal netjes gemaakt! Gister begonnen met het demonteren: Planning is er eigenlijk niet, plannen wel, genoeg zelfs, maar die volgen hier vanzelf! |