|
|||
|
|||
G60 dorpelverbreder monteren
Hoi.
Kan je ook de krik kapjes apart verkrijgen van deze verbreders? heb ze ocasie gekocht zonder de kapjes. groetjes |
|
||||
|
||||
Zijn lastig/niet te verkrijgen origineel dan imitatie weet ik niet. Ze hebben die van mij een paar jaar terug gestolen ,waarbij de hele dorpelverbreder van de auto was getrokken onherstelbaar beschadigt . Bijna twee jaar op zoek geweest om er eentje te vinden uiteindelijk gelukt.
|
|
||||
|
||||
Ze worden op MP met enige regelmaat aangeboden.
|
|
|||
|
|||
Ofwel zelf iets improviseren door een stuk kunststof op maat te vijlen en met tec7 plakken. Ik gebruik de dorpel nooit om de wagen te krikken. Ik doe dat via de draag armen
Is er een handleiding hoe je moet beginnen met de dorpel verbreders te monteren? |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe je dat via de draagarmen of via het subframe waar ze vastzitten? Draagarmen zijn eigenlijk alleen maar bestand tegen laterale wielkrachten (dus van wiel naar motorkant in de breedte van de auto. Het aanbrengen van een kracht loodrecht op deze armen zullen deze niet heel leuk vinden |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad aan het subframe bedoelde ik. Heb je misschien een handleiding hoe je zo'n dorpel verbreder monteert? Lijkt poepsimpel, maar met wat je eerst moet beginnen weet ik niet. op welke hoogte, waar je een schroef moet steken etc.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk eens hier ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij Werk34 hebben ze nog imitatie in de verkoop.
|
|||
|
|||
Dankje voor de link.
Bij WERK34 kan ik helaas niks terug vinden wat betreft losse krikplaatjes voor op de dorpels. |
|
||||
|
||||
Nieuwe losse krikplaatjes zijn helaas niet los leverbaar.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Oo, ideaal! Van harte dankjewel Ik zal ze straks na het werk bestellen. Heb mijn pc-banking machine niet bij. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dankjewel. Ik heb al reeds een onvolledige set gekocht voor een paar tientjes. Ik moet alleen nog de voorste G60 wielbogen hebben en 1 montagestrip en 4 clipjes. die ik later via wobshop zou bestellen. De krik kapjes zijn aangekomen via Ali express. zeer mooi. |
|
||||
|
||||
Naar mijn mening ook niets mooier dan een G60 lijstenset op een mk2.