|
|||
|
|||
Westy grill op golf 2 slotplaat??
Vraagje, is een usa grill (westmoreland) pas te maken op een originele slotplaat van een golf 2? Of moet je echt zo'n westy slotplaat hebben?
Iemand evt ook een idee wat zo'n westy slotplaat mag kosten? Gr |
|
||||
|
||||
Zelf geen ervaring mee, maar denk dat als je de bijpassende lampen hebt het mits wat slijpwerk aan de slotplaat wel pas te maken is allemaal.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er zelf ook geen ervaring mee, zo kan het ook of je moet een originele slotplaat hebben voor dit soort lampen
|
|||
|
|||
De koplampen worden op de slotplaat gemonteerd. De montage van de koplampen is totaal verschillend. Ook denk ik dat de ruimte in de originele slotplaat te klein is voor de USA lampen. Je moet dus wel de goede slotplaat er bij hebben.
|
|
|||
|
|||
Oké, ik weet genoeg. Thanks voor jullie input 👍👍😁
|
|
|||
|
|||
Mijn broertje had deze gemonteerd op een Jetta slotplaat. Wat hij had aangepast zou ik hem eens moeten vragen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is maar plaatstaal dus gemakkelijk zelf aan te passen lijkt me. Als je kan lassen is het al helemaal peanuts. Maar zelf zonder te lassen lijkt dit me mogelijk. |
|
||||
|
||||
Heb in het verleden op diverse fora meerdere mogelijkheden gezien voor dit type grill in combinatie met een andere slotplaat of afwijkende lampen.
Dus er is vast wel wat te vinden via de zoekfunctie hierover. Er staat me vaag ergens bij dat een jetta front makkelijker aan te passen was, maar pin me daar niet op vast.