|
||||
|
||||
Quote:
lol dan kom ik me mijn tuutje tot bij u (kleine meeting daar ) en dan ga ik maar mee te voet :p
|
||||
|
||||
Quote:
is dat hier niet altijd? ik hoop veel mensen van het forum tegen te komen
|
||||
|
||||
inschrijvingen zijn online !!! www.vwmania.org
|
|
||||
|
||||
Nice!
|
|
||||
|
||||
heb mijn kaarten al besteld...
|
||||
|
||||
Bij een goed budget gaan we met een paar man van ons Team er heen... Machtig man....
|
|||
|
|||
ik kom ook maar dan sta ik wel op de parking want men vwke is nog lang niet af greetz
|
|
||||
|
||||
heb een bevestiggings mailtje gehad dat alles geregeld is nu het wachten op de kaarten zelf...
|
|||
|
|||
Iipv de Camping heb ik met een kameraad wederom een hoteletje geboekt in de buurt.
Zal denk ik wel weer de enige zijn met een Classic (6KV) zijn, net als vorig jaar. Met één verschil vorig jaar had ik de classic net, en inmiddels is er redelijk veel ander verspijkert
|
||||
|
||||
Vandaag op de verkeersinformatie gehoord dat de afrit E19 op de ring van Antwerpen afgesloten is. Wie via Antwerpen naar VW-Mania wil zal door de stad Antwerpen heen moeten.
Niet leuk!
|
||||
|
||||
waarom via e19???
als je op de antwerpse ring rijd, afslag e19 / a12 ipv e19 aan te houden ( is afgesloten wegens asfalteringswerken) a12 aanhouden richting brussel. na een dikke 15 km vanaf de ring afslag boom nemen en ik vermoed dat het van daar wel aangegeven zal staan
|
||||
|
||||
Ik vertrouw maar op TomTom op m'n foon
|
|
||||
|
||||
Quote:
En die stuurt je via de E19...... Hoorde het inderdaad ook bij de verkeersinformatie.. Heb net ff op de kaart zitten kijken, denk dat ik het laatste stukje maar binnendoor ga rijden.. Eindhoven - Turnhout, en dan via binnendoor Geel Of is de E19 wel gewoon open (alleen de afrit afgesloten) dat ik via Breda zal rijden (is ook niet zo heel ver om)
|
||||
|
||||
ik probeer enkel te helpen
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig heeft ie een hoop alternatieven.. Maar ik had net nog eens zitten kijken via www.routenet.nl en die stuurt je volgens mij via de a12 richting brussel.. |
|
||||
|
||||
Quote:
dus zoals vwpolo89 gezegt heeft gewoon op de antwerpse ring en dan a12 brussel boom volgen dan afrit boom nemen, daar kom je boven en dan staat de schorre al aangegeven