|
|||
|
|||
Zelf raamgussets gemaakt:
En erin gelast: Nieuwe oliekoeler 25 rijen: Voorbeeld koelerpakket: Waterpomp watergekoelde intercooler binnen, nu kijken voor een geschikte plek: Mooiste is zo op het blok, maar moet nog even over nadenken(icm andere dynamo ofzo ook) Last edited by Richard : 14-12-2018 at 09:34. |
|
||||
|
||||
Mooi
|
|||
|
|||
Alvast wat koppelingen gehaald om te testen.. AN16, best flinke jongens..
Ook weer een update van de lasser, 3e wielrand zit erop, ook deze moet uiteindelijk met de rest netjes gemaakt gaan worden.. Ik vind het nu al vet! |
|
||||
|
||||
Super netjes zo met die wielranden...love It
|
|
||||
|
||||
Mooi hoor. Die wiel randen zijn die zelf gemaakt of ken je dat zo kopen?
|
|||
|
|||
Je kan kant en klare polyester/kunststof bergcup randen kopen, maar daar kwam ik niet lekker mee uit.
Daarom worden ze nu op maar gemaakt door een maatje.. Scherm helemaal af, op de onderkanten na. Die doen we pas als ze alle 4 af zijn! Voorschermen wil ik nog laten maken van poly/carbon, maar dat komt later |
|
||||
|
||||
Heel mooi project.
Ik kom redelijk uit de buurt en ben binnenkort ook op zoek naar een bandenboer die de sporing.caster, camber etc. net iets anderders dan standaard af kan stellen. (zelf gemaakte wielophanging) Bij wie heb jij dit laten doen en wat is je ervaring? Gr. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
dik
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had wel wat info gekregen van het bedrijf die mijn vering gaat maken(Madeno Racing), maar ik heb het samen gedaan met Arjen van Waarts Banden uit Waalwijk(zou zeggen bel er ff heen ) Als die straks klaar is laat ik hem bij de autosportcompany uitlijnen/wegen etc, zit ook om de hoek voor mij. Thanks mannen, ik ga er iets moois van maken! Voor dit laswerk gaat de eer naar de lasser, vakmannetje!! |
|
|||
|
|||
Hier nog vorderingen ?
|
|
|||
|
|||
Jazeker .. zal kijken of ik dit weekend even een update kan doen
|
|
||||
|
||||
Hou je topic eens bij die golf is al een heel stuk verder!
Blijft mooi om te zien. Je had een goede basis voor je remschijf adapters |
|
||||
|
||||
Zat toevallig ook te lezen van de week, heb niet veel topics opgeslagen maar deze zat er wel tussen! ;-)
|
|||
|
|||
Zoals afgesproken een aantal fotos..
Motorruimte Lichtgewicht GRP deuren uit Engeland Set polycarbonaat ramen uit Engeland, 5mm hardcoated met schuifraampjes. Carbon delen en deuren.. Elektrische stuurkolom Mijn eigen stuur aan laten passen Plaat voor pedalbox laten frezen Op maat surgetank laten maken voor 2x044 pompen Handrem gekocht(zonder blokkeerfunctie) Blokkeerfunctie gemaakt, tilton remcilinder, tilton remdrukbegrenzer en tilton draaiknop balancebar pedalbox Buisje voor remleiding en kabel balancebar, zonder problemen voor cardanas in tunnul Billet dogbone overgenomen Carbon steun display laten watersnijden Ecumaster EMU Black, PMU16, CAN 8 keyboard, Can Switchboard(stuur) en kabelset Custom stuurlagerhuis Spyker Racing stuurspacer Spyker Racing quick release Voor keyboard en 12v aansluiting Carbon plaatje later watersnijden Basis voor pedalbox Begint aardig wat te worden zo Set AP Racing schijven, 330x28 en 280x25,4 Voorkant, harten laten 3D printen om te testen, worden zsm van alu gemaakt. Achterkant , harten en adapters laten 3D printen om te testen, worden zsm van alu gemaakt. Toch nog best wat fotos, niet alles wat ik gedaan heb. Dogbone zit er onder als test, nieuwe degelijke steun maken. Nu druk bezig met de aandrijfassen passend maken om daarna nieuwe geharde assen te laten maken. Zal proberen het weer een beetje up to date te houden! Last edited by GolfKaatsheuvel : 16-12-2018 at 18:12. |
|
|||
|
|||
waanzinnig gaaf!!!
|
|
||||
|
||||
Serieus mooi dit
|
|
||||
|
||||
Mooi dat je met dat 3d printen kunt proefpassen... de tijd van MDF voorbeeldjes zagen ligt nu dus definitief achter ons!
Nog ff een vraagje.... die elektrische stuurkolom... komt die nog uit een bepaald type auto of is dit ook speciaal voor dit soort projectauto's te koop? Ik heb zelf een Up! stuurkolom/bekrachtiging op het oog voor een T1 project
Last edited by Area51 : 17-12-2018 at 11:14. |
|
||||
|
||||
Mega!
|
|
||||
|
||||
Super !