#381
|
|||
|
|||
Quote:
Zou zo maar kunnen heb niet alle kennis in huis van mj 81. Voor mij is origineel als carrosserie, motor, dashboard en interieur origineel zijn de rest kun je er altijd bijzoeken. Ben ook zeker voor alles origineel. Dat zag je wel aan mijn opmerking hier boven. Maar schroefsetje en bijv ATS-cup velgen onder je verder originele auto moet kunnen. Mits je het originele erbij hebt. Andere uitlaat ook prima en motortuning ben ik ook voor mits dat dan alleen maar intern is en zoals dat in die tijd werd toegepast. Kan af en toe die azijn-pissers niet uitstaan die lopen te zeuren over dat de auto verlaagd is en zonder de originele stalen velgen. En dan verwachten ze ook nog dat de spadbord-randen niet omgebogen of weggesleept zijn. Denk dan droom maar lekker verder. Maar over je spinnenkop denk ik: alleen een echte kenner zou dit verschil zien, zou nemen wat je hebt liggen. Maar die inbusboutjes kunnen echt niet dat vloekt gewoon. |
#382
|
|||
|
|||
Welke bouten horen er dan origineel in te zitten?
Schroefset van op vorige fotos is er al terug uit de originele veerpoten zitten er nu in en voorlopig de originele stalen gti velgen Last edited by spucknapf159 : 30-11-2018 at 23:11. |
#383
|
|||
|
|||
Update:
Cilinderkop gemonteerd. Met distributie riem alles op dode punt. Cilinderkopbouten 2-4-6-8 kilo en 0.25 - 0,25 toer bijgetrokken. Nokkenas speling met diktelemmer gecontroleerd, 4 uitlaat nokken tussen 30-40 4 inlaat nokken tussen de 15-25 Kleppendeksel en distributie kappen. Waterpomp en polies Alternator en delco Oliefilter huis bougies en filter |
#384
|
|||
|
|||
Blokje zit erin! Nog een vraagje inlaat en uitlaat collector hangen vast aan elkaar met normaal een klein plaatje van 2cm lang denk ik. Iemand een foto van hoe dit er ongeveer uitziet? De speciale bout met bus voor op inlaat collector heb ik enkel het plaatje ontbreekt me. |
#385
|
|||
|
|||
Hey, van waar ben je ergens ben zelf ook aan een gti bezig en ben ook va belgie (maldegem)
__________________
Golf 1 GTI 1979,1982,1983 |
#386
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben van izegem |
#387
|
|||
|
|||
ziet er heel erg netjes uit
__________________
My Golf is my image |
#388
|
|||
|
|||
Onderaan nog wat sleutelen
|
#389
|
|||
|
|||
Heb zelf een plaatje gemaakt die tussen de in- en uitlaat collector zit
2-3 weken wachten op originele spanbanden en rest van uitlaat. Accumulator. |
#390
|
||||
|
||||
Mooi!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#391
|
|||
|
|||
Die wordt mooi terug in nieuwstaat gebracht,prachtig!
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily Bmw 335i coupe=>>sold Golf gti 1600 82' =>>sold Audi RS Q3 2021 Golf gti 1800 82´ |
#392
|
|||
|
|||
was ik maar zover. RESPECT !!!!
__________________
My Golf is my image |
#394
|
|||
|
|||
Quote:
Dit zijn de originele leidingen die ik heb hersteld, gestraald en gespoten. |
#395
|
|||
|
|||
Nog enkele vraagjes voor de kenners.
Benzine pomp, hoort denk ik origineel in een rubber te zitten en in een beugel. Iemand een voorbeeld of nog eentje ergens op zolder? Uitlaatcollector, er zitten op foto te zien 2 draadstangen hoort daar een hitteschild te zitten ook graag een foto of iemand die zo iets heeft liggen en verkoopt Versnellingspook rubber, de uitlaat loopt hier zeer dicht bij zit daar ook een hitteschild origineel? Van een cabrio weet ik loop een alu plaat van voor tot langs achter maar van een golf is dit denk ik een korter plaatje. Claxon, origineel een dubbele van gti? Graag een voorbeeld foto |
#396
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal netjes uit!
Foto brandstofpomp: Foto claxon: in delen:
__________________
Golf MK 1 1800 GTI 1982 Golf MK IV 2.0 2000 Kever 1300s 1973: sold Opel Manta A 1973 Chevy Bel Air coupé V8 1958 |
#397
|
|||
|
|||
Dankjewel voor je snelle antwoord.
Claxon is dus de juist die ik heb. Enkel heb ik op mijn kabelboom niet 1 fiche maar 2 apparte stekkertjes om aan te sluiten daarmee dat ik dacht dat het niet de juiste was. Bakje van brandstofpomp heb ik niet toevallig niemand zoiets in overschot. |
#398
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou Jeroen van Mk1cabrioparts.nl eens vragen hij kan je zeker helpen. Hij sloopt golfjes 1 cabrio en die hebben ook vaak de onderdelen die jij mist. |
#399
|
||||
|
||||
Quote:
En anders Alex Janssen (www.einzer-vw-shop.nl), zit ook op facebook en heeft veel onderdelen te liggen.
__________________
Golf MK 1 1800 GTI 1982 Golf MK IV 2.0 2000 Kever 1300s 1973: sold Opel Manta A 1973 Chevy Bel Air coupé V8 1958 |
#400
|
||||
|
||||
Ook al op www.golf1onderdelen.com van Jeroen Rison gekeken ?
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |