|
||||
|
||||
2000 VW Bora 20VT
helaas moet ik mijn 20VT bora verkopen,
dit door de vele km's die ik ben gaan maken ivm werk Motorisch 1.8 20VT AQX motor (ibiza cupra) JD chip, goed voor 200+ PK Eco package delete FML 6 bak met nieuwe koppeling/drukgroep PU rubbers motorsteun 3’Miltek Downpipe Custom RVS systeem, met V-bands Kat vervanger (orginele kat met V-bands aanwezig) Carrosserie 347xxx km Motor 280xxx km onderstel Bilstein B8 Eibach veren V6 Stabi Recent stuurstangen / kogels en draagarm rubbers (PU) vervangen Brembo schijven, EBC greenstuf blokken van een V64motion - dus 320mm schijven voor Interieur Recaro interieur W8 verlichting GTI tellers, met recent vervangen FIS display en voorzien van FIS Control ! Climate control Audio systems VW165 speakers voor/achter Audio systems versterker Gladen Actieve Sub (reservewiel) Alpine HU 176BT Exterieur Custom koplampen met US-lights (dubbele knippers) 18’Q7 wielen, met HR verbreders Michelin supersport 215/40/18 Onderhoud Altijd OEM onderdelen, of waar mogelijk OEM+ Bij 300xxx motorswap gedaan, Toen d-riem / v-riem en spanners gedaan. Recent bougies, olie (castrol 10W-60), filters een super snelle sleeper met een OEM+ look vr.pr voor al dit moois 3750,-
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] Last edited by GJ007 : 12-04-2019 at 16:14. |
|
||||
|
||||
Hij is er nog, en mag weg; mijn vriendin rijd er mee rond in de buurt, maar zoekt iets kleiners.
|
||||
|
||||
Hoe zit het met olieverbruik?, 20VT's gaan om en nabij de 2ton nogal eens olie verbruiken vanwege uitgeharde klepsteelrubbers, zijn deze al een keer vervangen?
En is er ergens een topic met meerdere foto's (ook van het interieur e.d.) want die ene foto is een beetje summier. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik verwissel elk jaar de olie voor 10w-60 van castrol, en tussen de beurten gaat er 0,5L olie door. zijn zeker meer foto's van, maar niet 123 paraat. zal binnenkort even paar nette foto's maken en bij posten.
|
||||
|
||||
interieur foto's
audio kofferbak
|
||||
|
||||
hallo!
Ik heb evt. interesse... vraagjes: -heb je nog iets meer foto's van de buitenkant? -ik zie op het RDW (nog) '1.6/74kW staan...; wordt dat nog aangepast? -verbruik van de olie valt mee, maar hoe zit het ongeveer met het benzineverbruik? -waar is deze auto eventueel te bezichtigen? -is een nieuwe APK mogelijk? Ik neem aan dat je de motorswap zelf hebt gedaan; is daar een fotoreportage van? Bij voorbaat dank voor de antwoorden ;-)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
heule late reactie had maar even een PB gestuurd! - zijn genoeg foto's van, en anders loop ik even naar buiten - ik heb hem nooit om laten keuren, maar de donor was ik ook eigenaar van, aangezien de bora type goedkeuring heeft voor een 20vt; is dit makkelijk geregeld. - verbruik doet die 1 op 12/13 gemiddeld, vriendin rijd er stukje snelweg mee en wat binnendoor. - gaat deze week voor de APK - motorswap zijn ook nog wel foto's van; hangt er al een tijdje in. op moment staat de bora op de brug in de schuur; toen ik de kat eronder monteerde voor de apk zag ik een slecht draagarmrubber; daar zijn PU rubbers voor onderweg
|
||||
|
||||
Bedank voor deze reactie.
Ik vind het een gave bak, vooral motorisch.... Maar ik heb ondertussen al een andere auto gekocht; een Seat Ibiza 6l... Veel succes met de verkoop.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
ook leuk