|
||||
|
||||
Lekkere lightweight racer zo! Zaterdag het circuit op zeker?
|
||||
|
||||
Haha nou zaterdag rij ik weer terug vanuit Duitsland dus zou ik theoretisch wel even langs de Nürburgring kunnen rijden
|
|
|||
|
|||
Jaaa heerlijk zeg. Fijn voor je dat het na zo lang en wat tegenslag eindelijk deze kant op gaat! Prachtig om te zien. Moet een feest worden om (voorzichting ) mee te gaan rijden (Y)
|
||||
|
||||
heel gaaf dat je doel hebt gehaald man! en wat een mega lekkere mk1 vind ik dit toch kwa looks
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Super dik! Heel veel rijplezier ermee!!
|
|||
|
|||
En gereden?😬
|
||||
|
||||
Nog niet!
De Golf heeft zoveel vermogen dat de bank het niet aan kon Zonder gekheid, de golf heeft op de bank gestaan maar na een tijdje kreeg de besturing van de rem van de rollenbank een probleem en kon er helaas niet verder gemapped worden Ze hebben er alles aan gedaan om de bank te repareren maar dat ging helaas niet lukken. De golf staat nu nog daar en dinsdag komt er een monteur naar de bank kijken, het is alleen nog niet zeker of die dan meteen gerepareerd is. Zodra de bank het weer doet gaan ze meteen verder met de golf. Het pechduiveltje slaat wel weer toe, in al die jaren hebben ze vaak moeten bellen dat de auto niet goed was maar nog nooit dat de rollenbank een probleem heeft! De Golf deed het verder wel prima en hij vond de Golf juist erg goed geprepareerd Ik hou jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Dat is idd balen, wij zijn laatst met onze racecombine waar we een V10TDI touareg motor en bak in hebben gehangen, ook op een testbank geweest maar die bank stopte bij 850 nm en softwarematig hebben we 1075😅
|
||||
|
||||
Super dat je het gewicht onder 700 kilo hebt gekregen! Al uitslag van de rollerbank?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet helaas, de rollenbank is nog steeds in reparatie... Ze zijn er wel 'druk' mee bezig want ze hebben de bank zelf natuurlijk ook nodig maar nieuwe onderdelen voor de bank duren lang enz.
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 31-10-2018 at 10:21. |
|
||||
|
||||
Das idd wel balen, maar komt goed
|
||||
|
||||
Oef inderdaad dat duurt wel lang ja. Heel benieuwd naar de paardjes.
|
|
||||
|
||||
Jij hebt engelengeduld...….
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb weinig keuze.. raakt nu wel op hoor... |
|
||||
|
||||
kan me voorstellen na 10 jaar
|
|
||||
|
||||
Er zijn meer Rollen banken in de buurt
|
|
||||
|
||||
misschien wel meerdere banken maar als je met je tuner alles besproken hebt en hij de kennis heeft van het motormanagment wat je gebruikt zou ik maar gewoon effe geduld hebben ook al is dat bijna op :-)
|
|
||||
|
||||
Hele project nog een keer van af het begin gelezen!
Wat een mooi project, super om te lezen hoe je alles aanpakt. Heeft mij ook geprikkeld om maar eens aan mijn eigen project te beginnen. Staat in middels ook al heel wat jaartjes stil. Succes met de laatste loodjes en hoop dat je er veel veilige kilometers mee mag maken!
|
|||
|
|||
Hoe staat het hiermee frank , al wat meer bekend verder?
|
|
||||
|
||||
Die rijd allang rond met een big smile....toch?
|