#1
|
||||
|
||||
Golf 7 GTI motor
Hoi,
Ik wil een golf 7 GTI motor in mijn Golf 3 laten inbouwen. Ik zoek een professional of professioneel bedrijf met verstand van zaken welke goed vakwerk levert op dit gebied. Ik hoor graag of iemand een goed adres weet voor een dergelijke klus. Alvast bedankt! Groeten |
#2
|
|||
|
|||
Ik heb wel iemand maar je wil vast iemand in de buurt van je woonplaats... Maar ik weet wel DE man voor deze klus
HW VW service in Alphen. Tot 17 augustus op vakantie maar hij kan dit Gr otto
__________________
http://vwprojects.nl/projects/volks...0cabriolet.html |
#3
|
|||
|
|||
Golf 7 motor is tot nu toe bijna onbegonnen werk... dit heeft te maken met het feit dat de Simos18 ecu nog niet gekraakt is voor de immo... en dat betekend dat je alle zooi van de golf7 er ook in moet zetten(component bewaking, anders noodloop of zelfs niet eens starten)..
Golf 5/6 motoren kunnen wel! |
#4
|
||||
|
||||
Golf6 GTI Cczb
Rij ik ook mee .das prima te doen Mk7 kan wel maar op mk6 Ecu etc
__________________
golf 1 v6 bde steune setjes vr6 v6 r32 , mk1 INFO PB , |
#5
|
||||
|
||||
Of je gebruikt gewoon een degelijk aftermarket ECU, dan werkt het ook sowieso.
|
#6
|
||||
|
||||
En waarom niet gewoon een Golf 6 GTI motor? Zit geen wereld van verschil tussen.
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Dan heb je je nog nooit verdiept in de mk7 motoren.. verschillen enorm tov de mk6(zowel interne componenten, als brandstof systemen, techniek enz), met de mk7 motor is standaard ook veel meer vermogen te halen zonder het brandstof-systeem te moeten upgraden. De standaard IS20 turbo van de standaard GTI motor is plug&play te vervangen door een IS38, waarmee zomaar 400pk mee te behalen is. Wil je meer, dan upgrade je simpelweg de port-injectors en nieuwe mapping erin en voila, rijp voor meer vermogen. Ik weet iemand die de Simos18 ondertussen kan kraken, maar voor het geld dat het (nu nog) moet kosten, zou ik nog even lekker een CDL motor in laten bouwen, loopt met standaard K04 turbo en injectoren ook al op 350pk met een goede chip, downpipe en intercooler |
#8
|
||||
|
||||
Oh, oke.
|
#9
|
|||
|
|||
Dus dat Niels daarom zijn de mk7 motoren ook goedkoop
Omdat het simpelweg niet makkelijk aan lopen te krijgen is.
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
En is het geen optie om de motor op KMS ofzo te zetten?
__________________
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) |
#11
|
|||
|
|||
Quote:
Das vloeken he.... Zowiezo is KMS verouderd, en zal het niet werken met de FSI injectoren en hoge-druk-pomp. ALS je de motor al op een stand-alone zou willen laten lopen, is Syvecs of Bosch Motorsport of Motec je enige opties.. Maar dat zijn allemaal ecu's van 3+k zonder inbouwen en afstellen.. |