|
||||
|
||||
doorvoerubbers achterklep vervangen
Mijn doorvoer rubbers zijn helemaal naar het gootje.. waardoor mijn golf nu ook als aquarium fungeert..
Heeft iemand tips?!! Moet de klep er helemaal af? hoor graag van iemand!!
|
|||
|
|||
Hey loadone
Heb het zelf 2 weken terug gedaan. je zult je kabels los noeten halen aan de motor of in de auto maar dan moet de hemel los en de ruitensproeierslang heb ik door geknipt en weer doorverbonden. Bij mij was de hemel nog los gelukkig. Succes, groeten john |
|
|||
|
|||
waar zijn deze rubbers te verkrijgen? ik mis ze ook namelijk
|
|
||||
|
||||
wtf?!! de hemel los?
Nou dan knip ik ze wel liever door en zet ik er een verbinding stukje tussen! Je kan ze ook bij www.vwclassicparts.eu halen
|
||||
|
||||
tis een mooi kl#te klusje dat weet ik wel.
|
|
||||
|
||||
hemel hoeft niet los.je kan het op 2 manieren doen,ik heb wel alles doorgeknipt en gesoldeerd/krimpkous en een verbindingstukje tussen het slangetje gezet.had geen zin om die kabelboompjes door de klep heen te trekkendat is dus de andere manier,daarvoor hoeft de hemel ook niet los.
|
||||
|
||||
Quote:
Gracias! ik ga solderen en krimpkouzen!
|
||||
|
||||
Als je er iets meer tijd en geduld in steek hoef je de kabelboom niet door te knippen en te verprutsen. Gewoon stekkertjes in achterklep loshalen en kabelboom uit de achterklep trekken en later alles weer terug plaatsen.
|
|
||||
|
||||
Verprutsen is het afwerken met kroonsteentjes
|
||||
|
||||
weet iemand hoe ik de blokjes van de achteruitverwarming loskrijg of moeten die draaden zowiezo doorgeknipt?
|
||||
|
||||
Even een vraag over de achterklep in dit oude topic.
Hoe kan je de achterklep het beste losmaken? -De schroeven die in de achterklep zitten losdraaien? (90 graden schroevendraaier?) -De horizontale pinnen uit het verbindingsijzer (klep - carrosserie) slaan? -De moertjes die onder je hemeltje zitten losdraaien zodat ijzer en klep los komen? De elec draden die naar de achterklep gaan zijn neem ik aan voor de achterruitverwarming + ruitenwissermotor?
|
|||
|
|||
Quote:
Die dus. Quote:
Yep.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar was ik al bang voor, dan moet het hemeltje dus los
|
||||
|
||||
Quote:
Met veel geduld voorzichtig loshalen. Hoe meer geduld je hebt, hoe groter de kans is dat de stof heel blijft. Daarna weer vastzetten met wat bison tix....